פרק מלוכלך לכבוד הולנטיינס דיי (;
תהנו לכן
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°יצאתי מהבית קפה, לאחר שעות של דיבורים וזכרונות. כבר היה ערב. הרגשתי שבורה. הבטתי בדמותה של אימי מתרחקת באופק, ודמעה זלגה על פניי. הייתי דכאונית ביותר, הייתי צריכה למצוא נקודה כלשהי להאחז בה.
התקשרתי לדרק.
אחרי שני צלצולים ארוכים, הוא ענה."הלו?" קולו היה צרוד.
"א-אני צריכה אותך עכשיו." אמרתי בקול שבור, צמא אליו.
"אני מגיע, איפה את?"***
ישבתי בשקט במכוניתו, בזמן ששתיקה מוחלטת שוררת פה.
"אז מה קרה?" שאל אותי, שובר את השתיקה, ולא הסיט את מבטו מהכביש.
"א-אני... אממ..." התקשתי לדבר.
"אנחנו יכולים לא לדבר על זה עכשיו?" שאלתי בקול שקט, כמעט לחישה.
"בסדר."
כעבור כעשרים דקות, הוא החנה את המכונית שלו בחניית ביתו.
"תקשיבי, כריסטינה..." אמר, אך עצרתי אותו בנשיקה לוהטת. היה חושך, ורק אור חלוש במכונית."כריסטינה, לא פה." אמר, ופתח את דלתות המכונית.
יצאנו, והוא סגר את המכונית. לא הפסקתי לנשק אותו. כל כך הייתי צריכה אותו עכשיו.עלינו לדירה שלו, ולפני שהספקתי להוריד את נעליי, הוא הרים אותי ברכות, וכרחתי את רגליי סביב ממותניו. הוא הושיב אותי על השיש במטבח.
הו גאד, כן.תחושת קור השיש הכתה מתחת לחצאית, תוך כדי שאני מרגישה את איברו עומד מבעד למכנסיו, ומתחכך בין רגליי.
הורדתי את החולצה בחושניות. העברתי את ידיי על החזה שלי והבלטתי אותו.
הוא חיבק אותי, נישק את צווארי, ובידיו פתח את החזייה. הוא התרחק מעט, והורדתי את החזייה. זרקתי אותה אי שם בחלל המטבח."את יפה כל כך..." אמר, התקרב וליקק את פטמותיי. פתחתי את רוכסן מכנסיו והורדתי אותם, וזקפתו נגלתה דרך הבוקסר שלו. הוא קרע את תחתוניי, החזיק בישבני בחוזקה, והרים אותי, הניח אותי על הבטן בשולחן האוכל. התהפכתי על גבי והחזקתי חזק במפה, כשעבר ברכושיות בלשונו על פטמותי.
הוא הוריד את כל בגדים, באיטיות, מתגרה בי. הוא עלה על השולחן, והיה מעליי על ארבע.
הוא נגע בכל גופי באיטיות. התחיל בשפתיי, בנשיקה איטית שהפכה במהירות לפרעית, הוא עבר לצווארי, בליקוקים סיבוביים אט-אט. משם ירד לחזהי, ליטף אותו."נו כבר..." דרשתי בקול צמא לו.
הוא בליטופיו על בטני, לא יכולתי להתאפק עוד, וסובבתי אותו, כך שאני מעליו. הנעתי את ישבני מצד לצד. תוך כדי, הוא אחז בחוזקה ומישש את חזהי.טוב, חדל משחקים. חשבתי לעצמי.
"היית ילדה שובבה, את צריכה להענש." אמר, והפליק לי בישבן בחוזקה. גנחתי קלות מההפתעה ומהעונג. הוא היפך אותי לצד, ונפלנו על השטיח הרך, כשאני מעליו. צעקה קטנה נפלטה מפי, אך דרק רכיכח את הנפילה.
באותו רגע, הבנתי שזה יהיה סקס סוער.
רציתי לגרות אותו עוד יותר, שיהיה צמא לי כמו שאני צמאה אליו. רציתי לעצבן אותו קצת, שירצה לעשות אותי, וחזק.
קמתי במהירות, ודילגתי בקלילות לכיוון האמבטיה שלו, כשהחצאית שלי, ומתחתיה כלום, מתנפנפת מאחורי. הוא רץ אחרי, ותפס אותי במותניי בחוזקה, הרים אותי והשעין את פלג גופי העליון על הכיור הקר. חזהי נגע בקרמיקה הקרה, וצמרמורת נעימה עברה בגופי.
דרק תפס בשיערי, ונכנס אליי בחוזקה.נאנקתי לרגע, כשהוציא את איברט באיטיות, מתגרה בי בכל כוחו, ואז שוב הכניס בחוזקה.
אחרי כמה פעמים, הקצב היה אחיד, ומהר יותר.
"דרק... א-אני..." ניסיתי לומר. אך גרק לא הפסיק. הרגשתי את הלחץ הנעים והמוכר בבטני התחתונה מתגבר, וקור הכיור נגד עורי החם כל כך הוסיף לאווירה.או מיי גאד.
גנחתי בחוזקה, וגמרתי, אבל דרק לא עצר. המשכתי לגנוח בחוזקה. מבינה שאני בדרך לאורגזמה השנייה שלי.
זה עוד לא קרה.לפתע דרק הרים אותי, כך שישבני היה על הכיור הקר, שהספיק להתחמם מעט, אבל הוא המשיך, ולא עצר.
התנוחה הזאת הייתה יותר נוחה, ואפילו עוד יותר מגרה.
"דרק..." מלמלתי, שורטת את גבו. כשהחצאית מתנופפת עם כל תזוזה, כבר מקומטת לחלוטין."החצאית הזאת כל כך סקסית..." לחש לאוזני.
ו...
גמרתי עוד פעם, רק שהפעם גמר גם הוא. כל החצאית שלי כבר הייתה רטובה מהגמירה.
הוא התנשף, כשעוד בתוכי, הרים אותי, יצא מחדר האמבטיה, והניח אותי ברכות על מיטתו.
הוא עזב אותי, התקדם לארון שלו, והוציא חולצה שלו.
"תלבשי את זה, ותורידי את החצאית. היא כולה רטובה." אמר בחיוך קטן, ונתן ליטל חולצה. הורדתי את החצאית, כשדרק הסתכל עלי.
"רגע." אמר ועצר אותי, בדיוק כשהתכוונתי לשים את החולצה. "מה?" שאלתי, כשהתקרב אליי בצעדים איטיים.
"העונש עוד לא הסתיים."***
אז איך הפרק?
העלתי במיוחד לולנטיינס!
מטרה:
20 הצבעות
7 תגובותלאב יו! 3>
YOU ARE READING
//Another//
Romance"אני לא אגרום לך לעזוב. אני לא אתן לך לעזוב. את שונה, כריסטינה מרפי, מבינה? אין כמוך יותר." מקווב שתאהבו!