Acum suntem la magazinul SHINE.Mi-a placut denumirea.Marfa este impresionanta.Au haine pentru barbati si femei.Mi s-a parut ca Brook vrea sasi cumpere ceva dar de fapt s-a dus in raionul pentru femei.Mi-a spuss sa stau afara pentru ca imi va face o surpriza.L-am vazut la vitrin magazinului.
Suntem deja la club si muzina se aude in toate colturile.Sunt in vestiar la oglinda.Imi admir rochia pe care mi-a dat-o Brook.Ma intreb de unde oare a aflat ca mi-am dorit-o.Cred ca atunci cind am plecat de la cinema am trecut pe linga acel magazin.Sa va spun cum mi-a dat rochia.A iesit din magazin si a spus ca nu a gasit nimic.Dar rochia era intr-o cutie la spatele lui.Cind am ajuns la club a spus ca trebuie sa-mi dea ceba urgent.Apoi a luat cutia de la spate si mi-a dat-o.....Am deschis cutia ....era aleasa me!Apoi mi-a spus ca abia asteapta sa sa ma vada imbracata in ea.Iar acum stau si ma admir.Cred ca ar fi mai bine daca as pleca,sa nu creada ca m-am indragostit de ea.
Stau si ma uit la cerul limpede, la stelele unite in fiecare noapte tot la locul lor stind si privinduse una pe alta.Ar fi frumos daca ar fi aceasi conexiune intre mine si Brook.Dar m-am inselat in privinta lui.L-am vazut sarutindu-se cu Argentina.Acum tot ce port este strain si ma simt de parca as fi goala.
Ia uite cine alearga dupa mine,Dn.Mincinos.Decit sa-l vad mai bine sa plec.Si eu care credeam ca dragostea exista si pentru mine.Ia uite Amber.Marriane si Middleton au venit la petrecere si eu nu stiu?Am sa ma duc cu ele acasa.Amber conducea iar eu eu eram linga ea.I-am spus sa mearga mai incet ,insa ea tot vorbea si viteza se marea.Si hop,Amber a pierdut controlul masinii.Bine ca mergea cu 100 km pe ora ca apoi cu siguranta avea sa se intimple o nenorocire destul de mare.Ei bine cind Amber apirdut controlul me-am lovit de un stilp.Numai eu am ajuns la spital.ce super!NUmai eu ma ranisem.CELE MAI BUNE PRIETENE ale male sa le zic asa eu fugit.Minunat!Ieri 25 februarie internata la spital.Cred ca acum va intrebati dece pe 25 daca accidentul a fost pe 24.Simplu!Accidentul s-a produs la miezul noptii.Pe 25,Dn.Mincinos a venit la mine cu niste flori de paraca la aducea la....inmormintare.Doream sa ma cert cu el dar ma durea capulAsa ca m-am prefacut adormita.Dar oricum florile erau destul de frumoase...recunosc.
Peste 9 zile asistenta medicala mi-a spus ca am un telefon din Franta.Era seful meu.Era foarte furios ca mi-am luat o vacanta prea mare.Am incercat sa-i explic ca s-a intimplat dar degeaba.M-a concediat.M-a simt groaznic.Ma intreb oare ce se v-a intimpla cu mine cind parintii vor afla de ce s-a intimplat...
Azi e 5 martie.E senin dar in inauntrul este totul negru.Mai negru decit tot intunericul luat la un loc.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...