Un nou coleg

754 23 12
                                    

-          Da, sunt! Scott era uimit de sinceritatea acesteia. Bun! Era un inceput.

-          Unde se afla matusa dumneavoastra in acest moment?

-          Domnule detectiv, nu stiu unde se afla... poate fi la cumparaturi, poate fi la o vecina, poate fi...

-          Stiti ca nu m-am referit la asta. Vreau sa stiu unde locuieste cu adevarat. Unde este...

-          Nu stiu. Fata se ridica de pe canapea, se duse la minibar si-si turna niste whisky  intr-un pahar de cristal. Doriti si dumneavoastra, sau nu puteti deoarece sunteti in timpul serviciului?

-          Nu, doamna, multumesc!

-          Domnisoara. Zise Lucy si detectivul zambi, plecandu-si privirea. Fata isi relua locul, lua o gura din bautura si continua. Ce doriti de la matusa mea?

-          Vrem sa aflam in primul rand unde locuieste. Domnisoara, credem ca matusa dumneavoastra a fost implicata intr-o crima. Scott se astepta ca fetei sa-i scape paharul din mana, sau sa-i spuna ca nu este adevarat, ca este imposibil, dar aceasta nu avu nicio reactie. Doar il privea pe barbat in ochi si astepta ceva...

-          Serios!? Se poate. Stiti ca nu este prima oara cand omoara?

-          Ce ? detectivul tresari. Pe cine a mai omorat?

-          Intr-o vara, acum multi ani, am fost intr-o tabara, si ea a venit cu mine. Stateam intr-o cabana de lemn. Si niste baieti tot imi faceau curte. Si intr-o seara, continua privindu-l in ochi pe Evans, dormeam, si am fost trezita de un bazait, care se auzea aproape de urechea mea... era un tantar si ... si matusa mea l-a lipit de perete. Sa stiti ca amandoua il avem pe constiinta, termina Lucy si izbucni intr-un ras isteric. Intr-acest timp, Scott se facu negru la fata, de suparare-isi batea joc de el .

-          Domnisoara Boxer...

-          Lucy, reusi sa zica printre rasete, incercand sa se calmeze.

-          Cum spuneam, nu sunt sigura daca v-ati dat seama, dar eu nu am venit azi sa-mi depanati amintiri. Vreau sa stiu, ce mai stiti despre Amanda Boxer. Intre timp Lucy isi revenise, si continua.

-          Si eu nu stiu, cu ce drept veniti dumneavoastra in casa mea ,si imi spuneti toate aceste lucruri despre matusa mea. Vorbind serios, acum. Nu am mai vorbit cu matusa mea de mult timp, cat despre vazut, ei bine, tabara aceea a fost ultimul eveniment la care am fost impreuna, si asta a fost, cred ca acum vreo zece ani, cel putin. Asa ca nu stiu cu ce va pot fi de ajutor.

-          Familia dumneavoastra?

-          Care familie? Cine a zis ceva, aici despre vreo familie? Eu nu am parinti, nici frati sau surori, iar cu ea nu am mai vorbit de la majorat, cand mi-a facut cadou acest apartament si o suma de bani. Iar Amanda... nu are copii si parca a fost casatorita o data, dar nu a durat.

-          Cum era matusa dumnevoastra? Cum vi-o aduceti aminte?

-          Era  o femeie vesela, cu care puteai discuta despre orice. Desre sport, moda baieti, arme, seriale...

-          Arme? O intrerupse Scott.

-          Da. A avut intotdeauna pasiunea aceasta. Imi aduc aminte ca a avut o colectie. Nu ma intrebati cum erau, pentru nu stiu!

-          Aveti de gand sa plecati undeva zilele acestea? Intreba detectivul si se ridica in picioare.

-          Nu. Nu mi-au zis nimic cei de la munca, deci nu cred, dar niciodata sa nu spui niciodata, nu ?

Secretele ucid : OriginiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum