Jahan aahil:
- aahil apne room ki taraf barh raha tha ki usne Hassan ko kisi room me jate hue dekha, usne socha ki unka hi room hei kyun ki sab rooms ke doors ek hi colour ke the.
Aahil andr gaya or usne dekha ki hassan alina ko dekh raha tha, usne apne dost ko pehli dafa kisi larki ko esi pyar bhari nazrun se dekhte hue dekhaa, Alina kuch barbara rehi thi or hassan ne usko uthaya.
-Hassan: hey mei idar hi hun, uth jao kuch nehi ho gha! - usne thori unchi awaz me bola to alina jald se uth gyi.
Alina: wo.....aghhh dream tha!!- wo pareshan ho gyi- phir se wohi khuab.
Hassan: konsa khuab Lina?? Or shayad koi bura drea.....
Alina: nehi Hassan wo bura khuab nehi tha- uske chehre par paglun wali smile a gyi , usi wakt Aahil nei juthi khansi khansi or dono usko dekhne lage.
Hassan: ohh! Tum kab aye??- usne pucha.
Aahil: jab koi kisi ko pyar bhari ankhun se dekh raha tha- Hassan nrvs ho gya- areh wo Talat ki baat kr raha tha.- usne usko bola .
Alina: anyways! You log yahan kya kr rahe ho?- usne pucha.- wo Aahil ko dekh kr nrvs ho gyi ( arey ese kyu dekh rehi hei usko ?? Shayadd atraction hi hei yap right ye hi hei bas or kuch nehi and usko dekhna band bhi karo- alina apne ap se bate kr rehi thi)
Hassan: jana nehi kya???yaad nehi ki Tehmina ke sath khane par jana hei! Ab ap uth jae, me chalta hun- sweet si smile kr ke wahan se chala gya.
Alina: heing! Isko subo subo kya ho gya??- usne apne ap se pucha par Aahil nei jawab dia.
Aahil: muje kya pata- apne khande upar niche kr ke bola.
Alina: Mr.Sarah hua Karela, tum apne apko bohat hi zeada nei important samajte?? Mei tumse baat hi nehi kar rehi thi!- fake smile krte hue boli.
Aahil: agh!- usne ankhe bnd ki phir kholi- what! Eve.r! mei apna mood kharab nehi karna chahta so bye!
Alina: tumhara mood theek hi kaab hota hei, karele kehin ke!
Aahil: suna meine!!
Alina: suna ne ke lie hi boli mei - usne juth bola.
Aahil: i hate girls!!
Alina: same here !!!!- uske mun( mouth) mei se nikal gaya or Aahil use dekhne laga.
Aahil: really??? But tum ek ho - usne herani se pucha.
Alina: tume us se kya? Apne kam se kam rakho naa- usko dekh ke boli or Aahil nei ankhe gumai.
Aahil: fine bye- wo jane laga par Alina nei awaz di use.
Alina: hey wait!!!
Aahil: ab kya hein??- usne pucha.
Alina: wo.... Sorry muje tumse ese baat nehi karni chahie thi....
Aahil: kya?? Sunai nehi dia- usne juth bola.
Alina: SORRY! amm... sorry yar- Alina phirse boli- muje ese baat nehi karni chahie thi tumse.
Aahil: ye tume kya ho gya hei!!- usne herani se pucha- ohhh god me khuab to nehi dekh raha !- drama ka rte hue bola.
Alina: ohhh please common ab itna bhi over react mat karo- ankhe gumane lagi.
Aahil: oh maharani g okey jesa aap kahein-
Alina: dekho mei tumse jaghra kar kar ke thak chuki hun yar muje life mei or probs nehi chahien! Bas yehi baat hei or kuch nehi- wo boli.
YOU ARE READING
my perfect boy
Romance'MERE HATH MEI TERA HATH HO JAWANI SE BURHAPE TAK TERA SATH HO'-- bas ye hi ek tamana thi Aahil Ali Baig ki. Fakir baba: beta mohabat mat kario! Bohat bura ho gha! Aahil: ap fikar mat kijie baba muje ab mohabat ho hi nehi sakti...ye na mumkin hein. ...