Срещата

56 7 0
                                    

Утре ще има панаир и Ерик ще ме заведе на среща там. Сестра ми подскачаше от радост като разбра, че си имам гадже и ще ходя на среща. Сега си търся дрехи. Не знам с какво да съм облечена!!! Искам да е утре и то много силно. Ще бъде перфектната среща и сега вече си избрах тоалета. Легнах си да спа и не спрях да си мисля за утре.
-Събуди се Мони ще закъснееш за фризьора.
Гери ме събуди за да се оправям. През цялото време се оправях от 10:00 до 18:35 имах 15 минути да си почина докато дойде Ерик. Чух звънец и отидох да отворя вратата. Видях Теодор и Мартин.

(Т-Теодор, М-Мартин, Мо-Моника)

Мо- Какво търсите тук?
Т- Разбрахме, че отиваш на среща с Ерик нали?
Мо- Да, защо имате ли проблем.
М- Да имаме.
В този момент Мартин извади един преспивателен спрей и преди да се усетя той ме напръска и аз припаднах. Теодор ме вдигна на ръце и тръгна да върви.

От името на Ерик
Видях Теодор да държи Мони и тръгнах да бягам към него.

От името на Мони
Свестих се и видях Ерик да лежи на земята с течаща кръв от носа.
- Ерик!!
- Няма ми нищо спокойно. Ти добре ли си.
- Да разбира се, какво стана.
- Тео и Марти са те припаси и после се опитаха да те заведат на далеч. Сестрати ни видя как крещим и бяхме близо да се сбием и как ти си припаднала и така тя викна полиция и те отведоха двамата в затвора за 1 месец понеже са непълнолетни.
Прегърна го и влязохме в къщи да му почистя лицето и да си отдъхнем.

Историята на една тийнейджъркаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang