HE BEAUTIFUL EP 17
*Di hospital*
Chen: Aku rasa Xiumin hyung kena rompaklah.
Kris: Kesian Min seok baru je baik dari penyakit dah kena pukul.
(Luhan cuma diam,kelihatan air jernih mengalir laju dari matanya)
Kris: Bersabarlah,Luhan.
Luhan: Kalau aku tahu siapa yang buat semua ni,aku akan buat balik perkara yang sama terhadap orang tu.
Kris: Kau sekarang fikirkan Xiumin je jangan fikir benda lain.Kalau kau sekarang tengah marah,fikirkan hal yang boleh buat kau gembira.Jangan biar diri kau dikawal oleh kemarahan,buruk padahnya nanti.Chen,tadi kau kata Min seok kena rompak,asal kau kata macam tu???
Chen: Tengok ni. (sambil menunjukkan beg duit Xiumin) Duit dia semua habis hilang.
Kris : Sapalah punya kerja ni. Korang berdua nak bgtau member lain tak,aku takut diorang risau je pasal kita.
Chen : Bgtau je lah,aku tak nak diorang risau pasal keadaan Xiumin.
(Kris mengeluarkan telefonnya lalu menghubungi Sehun agar memberitahu rakannya yang lain bahawa Xiumin dipukul)
Kris : Sehun,bgtau yang lain Xiumin sekarang cedera sebab pukulan di kepalanya.
Sehun : Apa Xiumin kena pukul ???
(semua ahli exo yang lain pantas berdiri mendekati Sehun.Sehun membuka pembesar suara.)
Kris : Korang semua dengar sini baik-baik,korang jangan datang sini.Esok korang semua boleh datang,sekarang kami kat sini tak tau lagi perkembangan Xiumin.Nanti kalau dah tahu baru aku bgtau korang semua.
Exo : Nae~~~~
Ji hyo : Korang jumpa dia kat mana ???
Chen: Kita orang jumpa dia kat kawasan lorong gelap tu.Aku rasa......
(Luhan terus merampas telefon dari tangan Kris lalu mematikan talian)
Kris: Woiiii,rosaklah telefon aku.
Luhan: Korang berdua buta ke??? Tak nampak tu. (sambil menunjukkan sesuatu tempat dengan muncungnya)
(Kris dan Chen segera melihat papan tanda yang mengatakan 'MATIKAN TELEFON ANDA,ANDA BERADA DALAM KAWASAN IMBASAN RADIASI')
Kris: Mianhae.
(Selepas beberapa jam,doctor pun keluar dari bilik pembedahan.)
Luhan: Macam mana keadaan dia,doctor????
(Doktor tersebut mengelengkan kepalanya)Bersambung mian x best
YOU ARE READING
HE BEAUTIFUL
FanfictionJi hyo seorang yeoja yang sangat meminati Exo.Pada suatu hari,ada competition yang melibatkan Exo,hadiahnya adalah dapat tinggal dengan Exo selama 2 bulan.Ji hyo ingin mengikuti competition tersebut tapi yang menjadi penghalang adalah competition te...