13. kapitola

119 9 0
                                    


2. prosince 2015

Probudila jsem se v 7:17 ráno. Nikam jsem nespěchala, šla jsem si tedy dát sprchu. Pustila jsem si písničky a unášela se pocitem ranní sprchy. Po sprše jsem se oblékla a šla dolů do kuchyně, pozdravit mamku a Mikeyho. Udělala jsem si ke snídani vajíčka s opečeným toastem.
,,Lizz? Včera večer si něco říkala o stěhování.. Ty se chceš stěhovat? Kam?" zamyslela jsem se nad tím. Já jsem jí to včera řekla? Musela jsem pak hned usnout, nepamatuju si to.
,,Noo.."
,,Hele už musím do práce, popovídáme si o tom odpoledne, až přijdeš ze školy. Mika vezu do toho 'ústavu' , jak tomu on říká. A táta doma nespal, tak tu budeš teď sama. Jdi včas do školy, na omluvenku ti prdim. Čau" práskla dveřma. 'Ahoj' zamumlala jsem si pro sebe. Zabrněl mi mobil v kapse. Zase to číslo.
'Dobré ráno:) jdeš do školy?'
'Ahoj,jo jdu. Proč se ptáš?'
'Jen tak.. Jak se ti spalo?'
'Celkem fajn, ale děsíš mě. Nevím, kdo jsi.'
'To nevadí:)'
'Vadí.'
'Proč? Nevíš, jak si mě máš uložit do telefonu?'
Hahaha. Snídal vtipnou kaši? Koukla jsem na hodiny. Bylo 8:35. Došla jsem si do pokoje pro tašku, v lednici jsem si vzala svačinu a dala to do ní. V šatně jsem si vzala už zimní budnu přes půl zadku. Bylo celkem teplo, asi 2°C, na to že byl prosinec, vzala sem si k tomu černé airmaxy. Měla jsem na sobě boyfriend džíny s dírou přes koleno a půl stehna, další menší díry a roztrhané nitky všude kolem. Vzala jsem si k tomu černé tílko s volnou bílou mikinou. Popadla jsem batoh, pennyboard, sluchátka rovnou do uší a šla jsem. Cestou mě míjelo dost aut. Nějak jsem nespěchala, vyučování začínalo až za 20 minut. Po pravé straně byl obchod, došla jsem si pro pití a první sušenku, která mi přišla pod ruku. Až u kasy jsem si všimla, že jsem si vzala perlivou vodu místo neperlivý. Omluvila jsem se a šla ji vrátit zpět. Někdo mě vzadu stopoval. Šla jsem se podívat dozadu za regál, ale ten člověk už odcházel z obchodu. Když jsem se ale vracela k pultu, ještě se na mě otočil, ale hned zahnul, abych na něj neviděla.
Zaplatila jsem u pokladny pití se sušenkou a šla jsem. Do hodiny zbývalo 11 minut, šla jsem už rovnou do školy. Do skříňky jsem si dala penny a přezula si boty na školní obuv. Měla jsem bílé crocs. Všude byly pomalované a popsané. 'Riley má dnes vlasy jako Michael Jackson' .. 'Eliza Líza' .. 'Eliz Reston💕' .. 'R&E' a podobné poznámky. Ale na ani jednu z nich jsem si nepamatovala.

Riley nebyl ve škole, ostatně jako každý den od mého návratu z nemocnice do školy. Jeho místo bylo pořád prázdné. Popsaná lavice lihovým fixem bez jeho hozené tašky přes půl lavice a věčně rozsypaného 'penálu', jestli se tomu tak dalo říkat. To nebylo ono.

Kdybych řekla, že mi nechybí, lhala bych.

MY EVERYTHINGKde žijí příběhy. Začni objevovat