Sestry

2.7K 96 0
                                    

Něco málo o mém životě než půjdem do součastnosti

Takže kdo vlastně jsem. Carly Sloan je jméno pod kterým mě všichni znají, ale ve skutečnosti se jmenuju Emilia Carly Johansson. Jsem nejmladší ze svých sourozenců a určitě znáte mojí sestru Scarlett Johansson, známou sexy herečku. Nechtěla jsem být bulvárem pronásledovaná, protože jako malou mě mamka vzala na natáčení jednoho filmu a když jsme se prodíraly davem fotografů tak jí moje malá ručka vyklouzla z ruky, jeden z paparaciú mi podkopl nohu a ja spadla na zem. Měla jsem otřes mozku od té doby nesnáším když mě někdo fotí a tak po téhle zkušenosti jsem si po pár letech změnila jméno (příjmení patřilo matce za svobodna). Tenhle krok jsem učinila když mi bylo teprv 13 let a Scarlett se začínala stávat hvězdou. Abych unikla před tímhle světem, tak jsem přemluvila rodiče jestli bych se mohla odstěhovat z New Yorku do Anglie za mojí tetou, ačkoliv byli neradi, podařilo se mi je přemluvit. Nejtežší bylo pro mě opusti moji sestřičku, která byla na mě vždycky hodná i když moc času jsme s spolu strávit nemohli kvůli její kariéře ke které ji dohnala naše matka. Čím víc Scarlett měla rolí, tím víc jsme se od sebe odcizili. Nechtěla jsem se změnit tolik jako ona a když mě mamka chtěla přihlásit na první konkurz záměrně jsem ho kazila abych se nestala nikým jiným. Po čase moje rozhodnutí pochopila. A tou to malou změnou jsem docílila toho, že celý svět zapoměl na existenci Emilie Carly Johanssonové, doslova a do písmene jsem se stala neviditelnou.

Pomalu, ale jistě se blížíme do přítomnosti

Je mi 24 let, žiju v Londýně. Mám krasný, útulný malinký domek blízko centra, dokonce jsem vlastníkem černého mustanga shelby z roku 68. Na ten jsem patřičně hrdá, musela jsem hodně, hodně moc na něj šetřit (285 000 dolarů), ale stálo to za to. Nikdo by nepoznal, že jsem se narodila v Americe. Mám pravý britský přízvuk, moje oči jsou pomněnkově modré, vlasy mám kaštanově hnědé. Nejsem tlustá ani hubená ani nejsem vysoká nebo malá. Jsem prostě taková nevýrazná, takže všichni rychle zapomenou jak se vůbec jmenuji. Což mě přivádí k mojí práci. Pracuji ve filmovém průmyslu (hlavně kvůli tomu, že mě k tomu překecala Scarlett). Jsem tak od všeho něco, asistent skriptky, maskér a návrhář kostýmů. V praxi to vypadá tak, že když někdo něco ze štábu potřebuje, tak to seženu nebo dokážu nahradit jeho místo (nejvíce práce dostávám přímo od režiséra). Ale nejčasteji se starám o navržení termínů natáčení jednotlivých scén pro herce a o doručení textu od scénaristů k hercům. Momentálně pracuji na nátačení filmu Avengers. Práci v tomhle štábu mi dohodila Scarlett, chtěla abychom se zase zblížily a byly si blíž. Naposledy jsme se viděly před 4 lety na mojích narozeninách, které jsem chtěla prožít s celou svou rodinou v Americe, ale nakonec to bylo jen o Scarlett, která jen mluvila o sobě a svojí práci. Poprvé za svůj život jsem se naštvala a z plných plic jsem ji řekla, že je sebestřetná kráva, pak na mě chrlila několik nadávek a že ji jen závidím, což nebyla pravda. O rok později jsme začaly spolu opět komunikovat formou emailů a dokonce jsem se od ní dočkala omluvy a prý jsem měla i trochu pravdu, protože v tu dobu byla zrovna psychicky vyšťavená ze svého vztahu a potřebovala to nějak vyventilovat. Já jsem se jí omluvila, za to že jsem nevěděla, že má v soukromém životě takové problémy. Myslela jsem si že žije svůj sen americké popelky.

Přítomnost, teď a tady

Sedím v posteli s notebookem na klíně. Dodělávám harmonogram na zítřejší den. Během toho usrkávám z hrnku trochu horkého zeleného čaje s citronem. Za tři týdny officiálně začne natáčení filmu Avengers. Hlavní problémem ve štábu je to, že nám chybí herec který bude hrát hlavního záporáka Lokiho. Do týdne musím uspořád konkurz pro tuto roli a nejhorší na tom je, že budu muset zavolat pár hercům které by si režisér představoval na tuhle postavu. Upřímně vám říkám, jestli si myslítě že herci jsou milá usměvá slunička, tak se velice pletete. Ve většině případů jsou to egoistická hovada s kterýma je práce akorát tak za trest (to platí jen u mužů, ženy jsou aspoň trochu ochotné hrát přijemné i když je takové věci otravují). Proč jsou takový? Protože jsou to hvězdičky milované všemy lidmy. Nechápu proč tuhle roly nenabídli Tomu Hiddlestonovi, který už hrál Lokiho v Thorovi. Z drbů jsem se dozvěděla, režisér měl s ním nějakou hádku a proto ho nechce do téhle role obsadit. najednou na mě z počítače začne zvonit skype. Volá Scarlett, hovor hned přijmu i s videem. Z obrazovky mě zdravý moje usměvavá sestra, páni, vlasy má kratší než si pamatuji, ale jí to slyší. Jako vždycky.

,,Ahoooj Car." zapiští na mě puberťátsky moje "starší sestra".

,,Ahoj Scar." s úsměvem a s povzdechem ji pozdravím.

,,Tak ráda tě vidím, už se těším na svou malou sestřičku a až budem moct spolu pracovat." rozradostněně vyvádí Scarlett.

,,Ohledně toho Scar, prosím neříkej nikomu, že jsme sestry." prosím ji.

,,Snad se za mě nestydíš Carly?" říká trochu zklamaně a naštvaně.

Povzdechnu si ,,To vůbec Scar, ale nechci být na očích novinářů a taky víš jak nesnáším když si mě někdo fotí." řeknu přičemž se mi vypaví vzpomínka na dětství.

,,Neboj Carly, nikomu neřeknu, že jsi moje sestra když si to nepřeješ, ale jako co tě mám brát když se budu chtít s tebou bavit? Ptám se abych měla lidem co říct až nás spolu uvidí." chrlí ze sebe Scar.

"Kdyby se někdo ptal, tak jsme dlouholeté kamarádky a seznámili jsme se při natáčení nějakého filmu."nečekala jsem, že takovou lež vymyslím tak rychle.

,,Dobře, zítra přiletím do Londýna, mohla bych na pár dní u tebe zůstat než si najdu hotel?"

,,To beru jako samozřejmost Scarlett a jestli chceš můžeš u mě zůstat po celou dobu natáčení."

,,Děkuji ti Carly, jsem ráda, že se po tak dlouhé době uvidíme." říkala to upřímě.

,,Taky se na tebe těším, mám tě vyzvednout na letišti až přijedeš?"

,,Přiletím pozítří, v 13:25 bych měla být Londýně, díky Emilie." řekne provokatyvně.

,,Neříkej mi tak, víš jak to nemám radá, mám pak pocit jako bych byla nějaká stará osumdesádka." hraji uraženou.

,,Jen tě škadlím Car, víš že si dělám srandu, že jo?" jde vidět, že mě už skoro nezná, já totiž nemám v povaze se urážet. Na konec se na ni usměju.

,,Já vím a proto ti to taky oplácím." říkám se smíchem.

,,Ty jedna.... Carly už budu muset končit, zítra mám ještě nějakou práci, kterou musím zařídit než pojedou za tebou." v hlase cítím její únavu a taky to že se nerada loučí.

,,Měj se hezky Scarlette, budu na tebe čekat na tom letišti." už dlouho jsem necítila takový pocit spojení mezi náma, fakt mi chybí.

Do minuty náš rozhovor končí. Harmonogram mám už hotový, tím pro mě dnešní práce končí. Zavírám počítač a pokládám ho na stůl v kuchyni. Vracím se zpět do postele a usínám.

Na fotce je mladá Carly

Egoista a Workoholička (Tom Hiddleston FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat