Prolog

113 4 0
                                    

Víte jaký je to pocit, když vám člověk, kterého nadevše milujete, řekne, že mu bude líp bez vás? Ne? Tak to máte štěstí. Já ten pocit znám velmi dobře a nikdy bych ho nikomu nepřál.


Před dvěma lety jsem měl krásnou přítelkyni, byly jsme šťastní a zamilovaní. Pak přišla rána, kterou ani jeden z nás nečekal. Podle zákonů jejího druhu jí byl domluven sňatek. Musela se vdát, no bohužel né za mě. I přes veškerou snahu o jeho zrušení se sňatek uskutečnil a Elena si vzala Damona. Naneštěstí pro mě se do něj zamilovala a otěhotněla. Aby toho nebylo málo, objevil se Klaus můj nevlastní bratr, který je shodou náhod i Elenin bratr. A ve sledu všech těchto katastrof to ještě stále neměl být konec.


Brzy to bude rok od doby, kdy Elena porodila syna, kterému společně s Damonem daly jméno Christopher. Už rok je tajně pozoruji, Elenu a její rodinu. Už rok sleduji, jak Elena a její manžel Damon spokojeně vychovávají syna Christophera, mého syna. Když mi Elena oznámila, že jsem otcem jejího dítěte, nejdřív jsem z toho byl dost vyděšený a zároveň rozčílený, ale nakonec jsem se rozhodl všechno a všechny opustit. Byl jsem připravený utéct s Elenou a spokojeně vychovávat našeho syna, ale ona se rozhodla jinak. Ano zní to jako příběh z telenovely, ale bohužel všechno je to pravda.

Secrets of Lonely WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat