GİRİŞ

113 12 16
                                    

Arkadaşlar daha ilk hikayem multidekiler Arya'nın ailesi umarım beğenirsiniz ♥♥

3 sene önce

Şu an İstanbul'da yeni evime yerleşmiş bulunmaktayım. Lise 1.sınıfta bir daha ki sınıf için İstanbulda çok güzel bir lisede burs başvurusu yapmıştım ve şans beni buldu ki başvurum kabul edildi hemde tam bursla!

Gerçekten bende inanmıyorum kendimi bildim bileli hep çok çalışkan olmuşumdur yani okuldaki inek tiplemesinde uyan bi öğrenciydim ve hala öyleyim.

Ailemin durumu harika olmasa da bi apartman dairesi kiralamıştık küçük bi daire idi zaten çok büyük bi daireye gerek yoktu.

Yani gerek duymuyorum sonuçta tek başımayım. Ha bu arada ben Arya ismimi seviyorum valla ha bu arada 1 hafta sonra ailem gelecek ve ben mutluyum onları şimdiden özlüyorum. Annem babam ve küçük kardeşim Tuana gerçekmiş. Üzerimi değiştirip yatağına yattım yol yorgunu olduğum için hemen uyumuşum..

Bir hafta sonra

Bu gün ailem gelecek ve ben onları gerçekten çok özlemiştim lisede hiç arkadaşım olmadığı için bana sürpriz yapıp gelecekte kimse yok. Annem babamla kaçarak evlendiği için annenin de babamında tarafıyla ailecek iletişimini kesildi.

Annemi babaannem istemediği babamında annanem istemediği için başka çareleri kalmamış ve kaçmışlar.

Bence aşk bunu gerektirir.

Yaklaşık 3 saattir beklememe rağmen hala hiçbirinden bi haber alamıyorum. Hepsini kaç kere aradığını bilmiyorum. Ya başlarına bir şey geldiyse diye endişelenmeye başlamıştım bile tam o anda annenin aradığını görüp hemen telefona cevap verdim.

Alo Anne nerdesiniz kaç saattir bekliyorum ar- sözümü kesen karşı taraftaki ses olmuştu

Alo ben hastaneden arıyorum telefonundaki son aranan kişi sizdiniz acaba neyi oluyorsunuz?

Ben kızıyım onlara bişeymi oldu neden hastaneden arıyorsunuz?Bişey söyleyin artık!

Üzgünüz yapılan tüm müdahalelere rağmen hiçbirini kurtaramadı başınız sağ olsun...

ÖLÜMDEN SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin