Τις επομενες μερες περνουσαμε καλα μαζι και αυτο μας αρκουσε. Ο Παντελης μας εβλεπε και ειχε πισμωσει ακομα περισσοτερο να μας χωρισει. Ενα απογευμα ημουν μαζι με τον Παντελη και περιμεναμε τον Γιώργο στο μαγαζι. Τοτε αρχισε...
"Σοφια να ξερεις οτι ο Γιώργος μου ειπε χθες το βραδυ οτι θελει να χωρισετε αλλα δεν ξερει πως να σου το πει. Επισης σε ειχε απατησει εκεινο το βραδυ που ειχε γενεθλια η φιλη μας μαζι της. Ξερω οτι βρηκε αλλη κοπελα που μπορει...καταλαβαινεις...να κανει αυτα της ηλικιας του."
Στεναχωρεθηκα πολυ γιατι τελευταια δεν μου εδινε τοσο σημασια και εβρισκε παντα κατι να κανει.
Οταν ηρθε ο Γιώργος του εκανα νοημα να παμε στο ταμειο.
-Ας μου το ελεγες πιο νωρις οτι βρηκες κοπελα. Σου εχω πει οτι δεν εχω προβλημα να μου το πεις εσυ ο ιδιος για τη κοπελα και για το κερατο. Ξερεις πολυ καλα οπως στο εχω πει κιολας οτι αν θες να χωρισουμε πες το. Μην φοβασαι να με στεναχωρεσεις.
-Οπα οπα τι ειναι αυτα που λες ψυχη μου? Ποια κοπελα και ποιο κερατο?
-Μην φοβασαι πες το μου δεν θα στεναχωρεθω.
-Τι να σου πω ψυχη μου?
-Πλεον τα ξερω ολα. Μου τα ειπε ο Παντελης και για το κερατο εκεινο το βραδυ και για την κοπελα που βρηκες και περνας απο οτι εμαθα καλα.
-Αστο τωρα καταλαβα. Για αυτο εισαι στεναχωρεμενη εσυ. Ξερεις πολυ καλα οτι αν πηγαινα με καποια θα στο ελεγα κατευθειαν και δεν εχω τετοια κολληματα. Οσο για την κοπελα δεν υπαρχει. Θα στο ειχα πει απο την πρωτη στιγμη οτι βρηκα καποια αλλη. Δεν εχω θεμα οσον αφορα το sex για αυτο αλλωστε εμεις οι δυο δεν καναμε τιποτα. Θελω να το κανουμε μονο οταν καταλαβω οτι εισαι ετοιμη για αυτο ασχετα αν με παρακαλας εγω κρατιεμαι. Αν το ειχα τοσο πολυ αναγκη θα το εκανα μαζι σου. Δεν χρειαζεται να ψαξω να βρω καποια αλλη.
-Ομως ο Παντελης...
-Οπως εμενα δεν με νοιαζει που οι γονεις σου με ανεβοκατεβαζουν πρεζονι ετσι και εσενα δεν πρεπει να σε νοιαζει το τι λεει ο Παντελης για σενα. Ενταξει ψυχη μου?
-Μμμ ναι!
-Μην σε ξαναδω ετσι. Ενταξει?
-Ενταξει.
Με πηρε αγκαλια και με φιλησε.