Budak baru

422 23 2
                                    


Disekolah Yein selalu dibuli oleh geng A pink yang hot di sekolah itu...Yein takut terhadap mereka kerana geng A pink merupakan orang kaya..jadi yein terpaksa mengikut setiap arahan mereka..di sekolah yein tidak mempunyai seorang kawan pun...oleh sebab itu dia berkawan dengan geng A pink tetapi geng A pink mengambil kesempatan ke atas dirinya.Yein hanya bersabar dengan sikap geng A pink...Yein juga merupakan seorang pelajar yang pandai tetapi yein selalu berasa sedih kerana setiap orang yang berkawan dengannya mesti mahu mengambil kesempatan ke atas dirinya..

Namjoo:woi pompuan!!kenapa ko x siapkan kerja sekolah kami"sambil jari telunjuknya menolak2 kepala yein"

Chorong:lain kali ko buat lagi mcm ni ko terimalah akibatnya"sambil mencekik leher yein"

Yein:maafkan saye...saye terlupa nak siapkan kerja sekolah korang"air matanya sudah bertakung"

Tiba-tiba Bomi memberitahu gengnya yang cikgu gary sudah mahu masuk kelas..

Naeun:kali ni ko terlepas lain kali jangan harapla...

Mereka pergi ke tempat duduk masing-masing..Yein mengesat air matanya supaya dia tidak kelihatan seperti dibuli dan membetulkan rambutnya..

Cikgu gary:annyeong class...

Semua murid:annyeong cikgu

Cikgu gary:duduk semua...hari ini class kamu ade seorang pelajar baru...kamu sila masuk

Jadi masuk la seorang pelajar lelaki yang handsome..dan kaya

Xxx:annyeong guys

Semua pelajar perempuan sudah berbisik-bisik.. (mane taknya dahla handsome,kaya,suaranya plak sungguh merdu didengari)

Pelajar 1:untungnya sape jadi mak we dia

Pelajar 2:kan??? Aq rase aq lah yg akan jadi mak we dia..

Pelajar 1:hek eleh perasan je lebih..

Cikgu gary:dah diam2...biar dia perkenalkan diri..

Xxx: name saye........

(Author:ha' agak2 sape...cube teka)

Cube korang komen sikit best x cite ni 

Saye x pandai nk tulis cite tapi saye cube

Bosan ke cite ni??? 

Sorry kalau bosan


yAkSoK(약속)[Slow update]Where stories live. Discover now