Acesta pare a fi inceputul relatiei noastre,nu-I asa?Draga jurnalule,astazi incep sa scriu pentru prima data pe paginile tale albe imaculate.De la un timp nu prea mai am o viata interesanta dar hai sa incepem totusi cu inceputul.
Tocmai stau pe patul unui spital de nebuni,ma poti crede? Mama tocmai m-I te-a adus ca sa nu mai ma plictisesc….siii, daca esti curios sa aflii cum am ajuns aici asculta-mi povestea in continuare.
*Totul a inceput in prima zi a anului 2012,eu si prietena mea, Elena eram pentru prima oara singure pentru 2 zile in casa deoarece parintii nostrii,plecati la munte,au avut incredera dupa mii de rugaminti sa ne lase sa petrecem impreuna revelionul.
Nimic din ce planuisem sa facem in aceste 2 zile nu decurgea conform planului.De ce?Pentru ca ne plictiseam cum nu ne-am mai plictisit niciodata.
Sii..dupa mult timp petrecut pe laptop si cautand noi modalitatii de a ne petrece timpul gasim ceva tocmai bun de facut!INVOCAM SPIRITE!!
Dupa ce ne-am infomat bine despre cum ar trebuii sa procedeam in “invocarea spiritelor”,mergem spre baie in fata oglinzii unde aprindem 12 lumanari parfumate,stingem lumina,ne luam de mana si citim “incantatia” care ar fi trebuit sa aduca spiritele de pe cealalta lume chiar in fata noastra.
Dar nimic,nu se intamplase din ceea ce ne-am fi asteptat sa se petreaca asa ca am aprins luminile.
Ei bine,dupa cateva secunde s-a auzit o bubuietura zgomotoasa , iar toate luminile din casa s-au stins.Desigur ca nu imi era frica,am crezut ca totul s-a intamplat din cauza unui fulger.
Ies pe balcon si vad ca afara nici un nor nu acoperea frumusetea cerului plin stele luminoase deci nici un fulger nu ar fi putut sa creeze pana de curent.Atunci toate luminile se aprind,dar Elena nu era de gasit,cu 2 minute in urma era in spatele meu dar disparuse.Ea era in baie si se uita fix in oglinda fara sa clipeasca deloc.Pun mana pe umarul ei,iar ea, tresare brusc si spune fara ca eu sa o intreb, ca nu are nimic.