Capitolul 5

474 50 8
                                    

Nu imi venea sa cred ca eu cantam la radio. Piesa mea era la radio. Eu eram la radio. Chiar daca muzica era viata mea si traiam prin ea,nu vroiam sa devin o vedeta. Pff,de parca eu as deveni asa de populara ca baietii. Uram acest lucru. Nu vroiam sa ajung la radio,si uite-ma ascultandu-ma la radio. Felicitari baieti!
-Idiotilor,ce ati facut?!
-Dar ai o voce minunata!spune Zayn.
-NU VROIAM SA SE INTAMPLE ASTA! NU VROIAM SA SE STIE CA EU CANT! A FOST DOAR O PROVOCARE!tip eu,in timp ce Louis opreste masina la stop. Eram foarte nervoasa. Felicitari! Mai mult de atat nu ma puteati dezamagi!continui eu.
Nu puteam sa cred! Vroiam sa plec! Nu vroiam sa nu ii mai vad! Numele meu 'Crystal Tomlinson' s-a auzit la radio si atunci am deschis portiera si am fugit! Am fugit fara sa ma uit in spate. Am luat-o printre niste stradute si am vazut ca sunt singura. Nici urma de baieti,s-au de alti oameni. Era minunat. Mi-am dat seama ca nu am ramas decat cu telefonul meu. 'Minunatul meu telefon',Samsung Galaxy S4.Urasc acest telefon. Era ora 12:40. Ma plimbam si negam tot ceea ce se intamplase. Vroiam sa stau singura fara sa imi pese. Asa ca asta am inceput sa fac. Sa ma plimb peste tot fara sa ma gandesc unde sunt sau daca baietii ma cauta. Vroiam sa stau singura.

....

Este ora 15:00. Eu tot ma plimb. Nu stiu unde sunt si nu imi pasa.

...

Ora 17:40 :
Incepuse sa fie frig si intunericul sa se lase. 'Oare baietii isi fac griji ? Sau au vrut sa scape de mine?'imi spun. Mergand am ajuns intr-o padure. Era una micuta. M-am asezat pe o banca privind apusul. Ma uitam cum soarele parca intra in apa din fata mea. Simtem cum si eu ma inec in propia viata,in propriile ganduri. Imi era frica. Nu stiam ce sa fac.

Deodata ceva ma aduce la realitate. Nu ceva,cineva.
-Esti bine! Mai speriat de moarte!spune.
-Sunt bine,Lou! Sunt bine... .
-Observ,dar tot supart sunt.
-Dap,doar observi,pentru ca sunt bine fizic. Sunt bine doar pe dinafara. Pe dinauntru distrusa.
Louis tace.
-Asa sunt! Sunt o fata fara fericire,o fata care nu vrea cele mai scumpe haine sau telefon. Sunt o fata care vrea o familie,un loc careia sa ii spuna 'acasa' , vreau sa fiu fericita. Sper asta!
-Dar ne ai pe noi!
-Atunci demonstrati-mi!
-Incercam,dar nu ne permiti! Vreau sa stiu totul despre tine,despre trecutul tau.
-Pentru ce? Ca sa stii ce sa faci si tu?
-De ce tot crezi asta?
-Aveam 6 ani,eram in masina cu parintii mei. Mergeam sper bunica sa ne intalnim cu ea si sora mamei si copii ei. Eram asa fericiti. Eu eram fericita. Deodata tata prierde controlul volanului. M-am speriat,masina ajunsese pe contra sens. Atunci o masina mare,ne-a lovit,aruncadu-ne pe camp. Cand m-am trezit,eram departe de masina si era noapte. Am vazut cum ridicau masina si salvarile tocmai plecau. Eram ametina,capul ma durea iar mana stanga nu o putea misca. M-am ridicat de pe camp si m-am dus sper sosea. O doamna ma vazut si ma luat si ma dus la spital. Ma urcat in masina si nu stiu cand am adormit. Cand m-am trezit eram la spital . O asistenta ma intrebat cum ma cheama. I-am raspuns,iar aceasta mi-a zis ca parintii mei au murit. Am inceput sa plang,simteam ca toata viata mea se sfarsise. Dupa o luna de stat in spital,am ajuns la orfelinat. Si asta a fost,spun eu fara da imi dau seama ca plangeam. Louis avea lacrimi in ochi.
-Imi pare rau...
-Si tie,si baietilor,si tuturor persoanelor pe care le-am intalnit. Numai asta stiti sa spuneti! Va pare rau si nu faceti nimic. Spuneti asta ca sa fie spus iar a doua zi uitati si nu va mai aduce-ti aminte niciodata.
-Si ce ai vrea sa facem! Am incercat sa ne ajutam!
-Si ati dat-o in bara.
-Dar tot am incercat. Defapt nici tu nu stii ce vrei! Esti doar o rasfatata!
-Pai daca asta crezi despre mine,de ce ai venit aici? De ce mai cautat ? De ce iti pasa?
Nu imi raspunde. Se apropie de mine. Isi pune buzele peste ale mele si ma saruta. Iar eu? Ca o proasta ce sunt,ii raspund la sarut. Imi pun un picior peste el,iar el imi prinde piciorul. Eu continund, ii prind fata intre palmele mele.Dupa putin timp de nesprindem din sarut.
-Pentru ca te iubesc!spune.
Atunci realizez ca nu fac nimic altceva decat sa pun paie pe foc. Ii trag o palma peste obraz. Ma ridic si fug. Fug departe! Si nu ma uit in spate!

Heii! Inca un capitol! Va multumesc tuturor pentru ca imi cititi cartea si va multumesc pentru voturi si mesaje. Pareri? Sa continui cartea?
Va puup ❤😘
Happy Brithday,my king! I love you,Hazaaa!!!! ❤❤❤❤

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now