1.évad 7.rész: Visszatért

2K 114 19
                                    

~2015.12.22.~

Ma korán keltem mivel készülni kell a karácsonyra. A kedvenc ünnepem és nem mellesleg ma mutatom be Stiles anyáéknak.

-Jó reggelt! - köszöntem vidáman, miután lementem.

-Jó reggelt kicsim! Mi ez a nagy vidámság? - mosolyodott el anyu.

-Hát, ma bemutatom nektek a társam. Szóval el is megyek érte. - vettem fel a cipőmet.

10 perc múlva oda is értem. Bekopogtam és az apja nyitott ajtót.

-Jó reggel Mr. Stilinski. - mosolyogtam a férfira.

-Jó reggelt Katie! Gyere be, Stiles a szobájában van. Egyébként szólíts csak Noah-nak és tegezz nyugodtan. - viszonozta mosolyom, amire csak bólintottam.

Felmentem a szobába aminek az ajtaja nyitva volt ő meg háttal volt nekem. Halkan oda osontam hozzá majd nyomtam egy puszit az arcára.

-Jó reggelt! - öleltem át a vállát.

-Jó reggelt! - mosolyodott el.

-Beszeretnélek mutatni a szüleimnek ma. Átjössz ebédre? - kérdeztem közben leültem az ágyára.

-Persze. Ha a szüleid nem bánják. - fordult felém.

-Dehogy bánják. Mondjuk, apu kicsit szigorú lesz, de ne félj tőle csak add magad. Meg ha villogtatja az alfa szemeit akkor se ijedj meg csak erősnek akar látszani. - mondtam, majd megöleltem.

-Rendben megjegyeztem. - nevette el magát majd bejött hozzánk a szobába Noah.

-Katie, reggeliztél már? - nézett rám kérdőn.

-Nem, még nem. - ráztam meg a fejem.

-Akkor kérsz tükör tojást? - mosolyodott el.

-Nem, köszönöm. Nem szeretnék zavarni ezzel.

-Ugyan! Egyél nyugodtan. - nyomott egy puszit az arcomra Stiles.

-Na jó, akkor egyet elfogadok, köszönöm. - mosolyodtam el.

-Én hármat kérek. - mondta Stiles mire Noah bólintott majd kiment.

Körülbelül 5 perc múlva bejött az összesen négy tükörtojással a kezében. Elkezdtünk enni és ő nem sokkal utánam végezte ki a három tojást. Utána még beszélgettünk majd dél körül elmentünk hozzánk. Amikor bementünk akkor anyuék a konyhában ültek

-Sziasztok. - mondtam vidáman.

-Jó napot! - köszönt mosolyogva a barátom.

-Anya, apa, ő itt Stiles a társam. - mutattam be, majd Stiles odament kezet fogni.

-Stiles Stilinski. - fogott kezet anyuval mosolyogva.

-Mrs.White vagyok, de hívj csak nyugodtan Amynek. - mondta anyu mosolyogva, majd jött apu vele is kezett fogott, de felvillantotta piros szemeit.

-Én Mr.White vagyok. - biccentett szigorúan.

-Itt maradsz ebédre? - kérdezte anyu.

-Csak ha nem zavarok.

-Ugyan, nem zavarsz! Üljetek csak le. - mosolygott ránk.

Ebéd közben apu tett fel kérdéseket neki, de Stiles ügyes volt mert frappáns válaszokat adott neki és úgy tűnik megkedvelte. Apu nem egy egyszerű eset szóval tehetségesnek kell ehhez lenni. Ebéd után még elmentünk sétálni.

-Ügyes voltál! - mondtam neki mosolyogva és megfogtam a kezét, így sétáltunk tovább.

-Köszi, de megfogadtam egy gyönyörű lány tanácsát és magamat adtam. - viszonozta mosolyom és nyomott egy puszit a hajamra.

~2015.12.23.~

Ma is korán keltem ugyanis megígértem Stilesnak, hogy segítek neki becsomagolni az ajándékait. Megbeszéltük, hogy odamegyek hozzájuk.

Gyorsan felöltöztem, megreggeliztem, majd gyalog elindultam, de amikor odaértem, akkor láttam, hogy Stiles a házuk előtt egy lánnyal beszélget. Gyorsan elbújtam és onnan hallgatóztam.

-Stiles, kellesz nekem. Szakíts a barátnőddel és én megadok neked mindent. - mondta kacéran a lány, majd megcsókólta.

Én a sírás határán voltam és úgy éreztem mindjárt elbőgöm magam.

-Stiles! Hogy tehetted ez? - léptem elő, de mást nem tudtam mondani mert elkedtek záporozni a könnyeim.

-Nem ez nem az aminek látszik én nem... - kezdett volna bele, de a végét már nem hallottam mert elfutottam.

Nem tudom merre, de nem haza. Amikor kinyitottam a szemem akkor Derek ajtaja előtt találtam magam. Nem akartam, hogy ilyen keserves állapotban lásson szóval inkább csak leültem a vas ajtó mellé és a lábamra hajtottam a fejem, majd úgy sírtam tovább. Persze Stiles sokszor hívott, de nem vettem fel. Hogy tehette ezt velem? Azt hittem szeret! Nem tudom meddig sírhattam ott, de egyszercsak nyílt az ajtó és valaki kijött onnan. Derek volt az.

-Katie! Mi történt? - kérdezte rémülten.

Nem tudtam válaszolni annyira sírtam. Derek menyasszony pózban bevitt a lakásba és leültetett a kanapéra majd türelmesen megvárta amíg lenyugszom.

-Stiles csókolózott egy lánnyal. - mondtam ki nagy nehezen.

Derek oda ült mellém és megölelt. Ráhajtottam a fejem a mellkasára majd ott sírtam tovább.

-Láttad, hogy nézett ki az a lány? - kérdezte.

-Vállig érő, félig barna félig szőke haja volt. Velem egymagas, vékony. Csak ennyit láttam belőle, meg azt a gonosz vigyort a képén. - mondtam inkább már dühösen mint szomorúan.

-Akkor ő Malia és akit láttál az iskolában prérifarkas az is ő volt. Nem tudom miért jöhetett vissza, de úgy tűnik elsősorban megakarja szerezni Stilest. - felelte a szemembe nézve.

-De ha elárulta akkor miért jött vissza és honnan tudta, hogy van barátnője meg honnan tudta, hogy hánykor megyek oda? - ezeken kívűl még ezer meg egy kérdésem lett volna legalább.

-Nem tudom, de kiderítjük és az a legfontosabb, hogy ne szakítsatok Stiles-sszal, mert erről nem ő tehet. Gondolom a beszélgetésük elejét nem hallottad.

-Nem. - ráztam meg a fejem.

-Akkor felhívom Stilest, hogy jöjjön ide. - mondta mire csak bólintottam.

Mikor ide ért akkor azonnal hozzám rohant.

-Úgy aggódtam érted! Figyelj, sajnálom, de egyszerűen csak megcsókolt és nem tudtam megállítani. - nézett rám tehetetlenül, majd szorosan magához ölelt.

-Tudom és azt is, hogy ki ő. Meg már a múltkor is, még a szülinapi buli előtt is ott volt a suliban a folyosón mikor indultam volna. - sóhajtottam.

-Miért nem szóltál? - tolt el magától gyengéden és mélyen a szemembe nézett.

-Dereknek szóltam mert hátha ő jobban ismeri azokat akik át tudnak változni. Akkor még nem mondta el, hogy szerinte Malia volt az, de a történeteteket elmesélte. - nyeltem egy nagyot.

-Igen, de ki kell derítenünk, hogy miért jött vissza és azt is, hogy mire készül! Addig ti figyeljetek nagyon egymásra és mindig tartsatok össze. - nézett ránk felváltva Derek.

Ezután szóltunk a falkának és elmondtunk nekik mindent, amit jelenleg tudunk. A tanácskozásunk után pedig Stiles hazakísért.

Nos, mint láthatjátok jelen esetben Malia a gonosz, így bocsánat, ha valaki szereti őt, de nekem személy szerint nem a kedvencem, aki pedig szintén így van vele, annak pacsi! ✋❤

Született Farkas {Teen Wolf ff.} [Befejezett]Where stories live. Discover now