BÖLÜM 1

7 1 0
                                    

Ashley Clark(Selena Gomez)

   Sanırım şuan ihtiyacım olan biraz dans,
biraz şarkı söylemek,biraz yanlızlık,birazdaa..... pardon ne birazı çokcada nutella kavanozu.

   Çünkü şuan abimle kardeşimin yanına gidiyorum. Hani biri vardır öz olmasada öz hissettirir. İşte öyleydik biz. O benim en iyi dostumdu. Ve ben onu bırakmıyacağıma söz verdiğim için yanına gidiyordum. Normalde asla abim bi arkadaşımın yanına gitmeyi bırak benim bile gitmeme izin vermezdi.

   Ama o bile biliyodu bizi işte. Ve abim her zaman onada abilik yapardı,onuda korurdu ve ikimizi asla ayırmazdı. Vanessanın yani kardeşim olarak bahsettiğim kızın en büyük hayali bradforda gitmekti ve gittide ama gittiğibden beri benide yanında istiyordu.

   Abimle okuyorduk ve ikinci dönem olduğu için beklemiştik sonra son yaz tatilimizide burda geçirelim dedik ve yaz tatilinin bitmesine 1 hafta vardı.

   Valizim hazır olunca abime seslendim. Hemen odama gelip valizimi aldı ve kendi valizinide alıp aşağı indi. Biz her zaman abimle birbirimize tutunmuştuk tamam bi ailemiz yoktu belki ama biz vardık ve benim ayrıca bi kardeşim vardı tabi ben ona "sürtük vanessa" desemde .

   Arabaya atladığımızda abim hala sanki biraz endişeliydi. Çünkü benim burdaki okuluma alıştığıma ve başka okula alışamayacağımı düşünüyordu. O her türlü her yere ayak uydurabilirdi. Ama sadece biraz benim için korkuyordu.

'Sanırım birileri hala benim için korkuyo?.'

'Aslında sadece senin üzülmeni yada kırılmanı,ganlızlık çekmeni istemiyorum unuttunmu sen benim küçük ve çirkin cadımsın.'

'Heyy!!?sanırım senin burda tatlı,şirin,güzel ,ve aşırı seksi karseşimsin demeliydin abicim'diyip kahkaha atmaya başladığımda oda bana katıldı ve ben yine farkettimki, ben bu çocuğu seviyorum yaaaaa!!!!

   Uçağa bindiğimizde yerlerimize oturduk. Ben hemen kulaklığımı çıkarırken  abimde aynısını yaptı. Ben hemen şarkı listemden beyonce broken hearted girl'ü açtım. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

¤¤¤¤¤¤¤¤

   'Tanrım!!??bunlar niye uyanmıyo?!!!?!" diyen ladın sesiyle uyandığımda tam elimi yumruk atmak için kaldırdığımda abim uykulu ve daha açılmamış gözleriyle yumruğumu tuttu.Eminim oda şuan yeni uyanmıştı ve bu haliyle bile abiliğini nasıl gösterebiliyodu anlamıyordum doğrusu!!

  Biz abi kardeş biraz fazla uykucu olabilirdik yani ne var!??!Gözlerimş aştığımda karşımda ki hostesi görünce kötü bakışlarımı ona yollayarak kalktım kadın zaten abime ağızlarının suyu akarak bakıyordu ben bunu valla şimdi dövcem ama.Abim fazla taştı ama yinede bakamazdı çünkü o benimdi tamammı!!!


   Uçaktan indiğimizde abimin arkadaşı austin in bizim için ayarladığı siyah range rover a bindik.Abim araba için baya para bayılmıştı anlayacağınız.Yolculuk boyu konuşmamıştık.Ve işte şimdi gerçekten 'woaw' kelimesinin-ki bu bi kelimemi onuda bilmiyorum-anlamıyla karşı karşıyayım gençler.Bu ev bizimmi şimdi gerçekten OMG!!Tabi dışımdan bakılınca çok cool bi şekilde eve doğru ilerledim.

   Abim arabayı park edince hemen yanıma geldi bende kapının önünde dikilmelten kurtulup içeri girdim neden? Çünkü zeki ben arabadan inip cool cool eve gelirken yine zeki ben anahtarı unutmuştum. Ne zeki ben demi.

   Ev çok mütişti büyükdü ve güzekdi ve dekor aynı diğer evimiz deki gibiydi. Hemen kendime odayı seçmek için üst kata çıktım . İki katlı bi evdi pardon ,villa.

   En büyük oda olduğuna kanaat getirsiğim odaya girip yavaş yavaş  giysilerimi dolaba yerleştirdim.Neee?!?Ben üşengecim tamammı öyle hızlı hızlı bişi yapamam.

Selam bu yazıları sevmiyorum o yüzden kısa kesicem ilk bölüm diye kısa oldu umarım beğenirsiniz yeni bölüm isteğe bağlı gelecek .Teşekkürler -ki çoğunuz burayı okumadan atlarsınız - aldlpwldkwjsjjs....

  

  

  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

We Were Born To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin