Dimineaţă mă trezesc şi plec la Brandon.
Pe drum mă împiedicam mereu de oameni.Când ajung în faţa castelului răsuflu uşurată.
"Fuuuuuu„
Intru in curtea castelului şi privesc castelul vdecjos în sus şi invers.
Intru înăuntru. Mă îndrept spre dormitorul lui Brandon.Deschid ușa încet.
-hei?!•zic eu•
Nimeni nu e în cameră.
Când dau să ies din cameră, vine un on alarmat la mine ţipând disperat:
-A venit şi la răpit!
-cine?
-vampirul!
-cine-i vampirul?
-Contele Maison!
-şi unde l-a dus?
-la castelul lui!
-care-i ăla?
-castelul Herosmade.
-am auzit de el! Merg să-l salvez!
-du-te!Fug la mine acasa să îmi iau usturoi. Îmi fac un colier din usturoi şi plec.
Ajunsă îm faţa castelului suflu pregătită.
"Fuuu,acum e acum!„zic în sinea mea.
Intru în castel. Îl văd pe Brandon lat pe jos. Contele Maison mă aştepta.
-hei....Kim!
-unde eşti?
-sunt...în spatele tău!
Mã întorc reprezită smulgându-mi de la gât colierul de usturoi vârându-l sub nasul Contelui Maison.
Cade jos la pământ dispărând pe veci într-un abur supraîncălzit.
Mă duc deasupra lui Brandon.Mă uit la el luuung.Într-un sfârşit se trezeşte . Numai că are colţi. >_<
-brandon!•zic eu surprinsă• ai colţi!
-cee?ba nu!
-uite-te în oglindă!
-nu văd nimic!
-ce?aaa....eşti vampir acum. Nu te mai poţi vedea în oglindă!....
-păi, dacă sunt eu un vampir, trebuie să fi şi tu!
-ce?Brandon,ai inebunit?!•zic eu îndepărtându-mă de el.•
-vino!
-nuu!pleacă!Brandon sare pe mine. Eu încerc să mă păzesc. Îi dau un picior în burtă.
Buff!!!
Îl arunc departe de mine. Încep să fug panicată afara din castel.
Din nefericire Brandon poate zbura. M-a ajuns repede. Se prăbuşeşte peste mine. Mă apucă de gât, îşi deschide gura şi........……TO BE CONTINUED……
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
MaceraHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...