Zem

194 59 25
                                    

Zem ti opisovať nemusím. Na Zemi žijeme, Zem je zázrakom Vesmíru, jedine na Zemi žijú ľudia, jedine na Zemi je kyslík, jedine na Zemi som ťa mohol spoznať. Jedine na Zemi som sa do teba mohol zamilovať. Raz ti splním všetko čo som sľúbil. Mnohým ľuďom by sa to mohlo zdať nemožné, no v nebi je predsa možné všetko nie? Tvrdila si to a verila si tomu. Kedysi boli planéty pre teba všetkým. Každú noc, keď sme zaspávali v našej drevenej posteli, si mi rozprávala zaujímavosti a fakty o planétach. Vesmír ťa fascinoval a ty si fascinovala mňa celých štrnásť rokov. Tento januárový mesiac si dali tvoje planéty rande. Každý deň som pozoroval jednu a predstavoval si, že si vedľa mňa a pozoruješ ich so mnou. Keď aj môj čas na tejto planéte vyprší, opäť sa stretneme a zoberiem ťa na Merkúr, kde nám bude poriadna zima.
Zoberiem ťa aj na Venušu a tam ťa požiadam o ruku. K Jupiteru pôjdeme pozorovať búrky a zo Saturnu ti na prst nasadím prsteň. Na Uráne spoločne poriadne premrzneme a možno aj nachladneme. Na Marse si postavíme malý domček a spoločne v ňom prežijeme večnosť . Napokon ti dám z Neptúnu ušiť krásne modré šaty, v ktorých sa budeme prechádzať po Vesmíre. Občas možno opäť navštívime planétu, kde sa to všetko začalo...

Koniec

Planets [SK] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora