...Anul 1600,omenirea si natura deja nu mai erau cuvinte existente in mintile,dar mai ales in sufletele oamenilor.Fiecare ducea o viata anosta,fara culoare unde nimeni parca nu mai avea niciun rost.
Omenirea era pe cale de disparitie din cauza lui Shanq Bo,un samurai ce s-a abatut de la calea pacii,si care dorea o lume numai a lui,avea o armata foarte bine pusa la punct si foarte bine antrenata,pe care din pacate nimeni nu o putea opri...
Insa de partea binelui ,intr-un oras batran numit Ghoya ,un tanar razboinic se antrena in fiecare zi din greu,un tanar cu o personalitate de nedescris,un tanar ce dorea sa isi razbune tatal,omorat intr-o batalie cu armata lui Bo,o lupta crancena unde s-au pierdut multi samurai nu indeajuns de puternici pentru a îi face fata armatei numeroase.Numele micului razboinic era Taryk.Taryk in fiercare zi mergea la dojo si se ruga la Amaterasu,zeita Soarelui, pentru a-i da lumina, putere de gandire si ajutor cand va fii timpul sa il infrunte pe Bo.
Intr-o zi cand tocmai se intorcea de la dojo, un batran l-a intalnit si l-a intrebat:
-Tinere,cum te numesti?
-Taryk!raspunse tanarul.
-Taryk...un nume puternic!Vei fii un bun conducator,sa ai grija,vor aparea multe tentatii in viata ta ,dar niciodata sa nu te abati de la pace si sa ai grija de prietenii tai!
Tanarul a multumit printr-un semn discret din cap si a plecat acasa pentru a se antrena.Cand a ajuns in sala de antrenament trei baieti il asteptau pentru a incepe antrenamentul,trei baieti ce aveau sa îi fie prieteni in viitor...
CITEȘTI
The Lonely Samurai
SpiritualAceasta poveste reprezinta echilibrul dintre oameni si natura.O poveste cu un mesaj puternic asupra omenirii: Protejati natura!