Harry

30 1 0
                                    

Podívala jsem se na budík který ukazoval půl čtvrté ráno. 'To si snad dělá srandu ?!' Řekla jsem naštvaně a plácla sebou do měkkého polštáře. 'Čím víc poznávám toho Stylese tím víc se mi tam nechce' povzdechla jsem si, ale byla jsem hrozně ráda že mi dal místo. Nikde jinde kde jsem se ptala mě nevzali a práci jsem opravdu potřebovala.....
Harry
Už od devíti tu takle sedím a přemýšlím. Hořké myšlenky zapíjím alkoholem. 'Rozešla se se mnou' hlas se mi klepal. 'Miloval jsem jí... Byla to pro mne jediná žena.. Nedá se věřit nikomu... Ani jí .. Žádné ženě... Všechny jsou stejný'. Dopil jsem zbytek alkoholu v lahvi a napadlo mě zavolat Chloe že tu práci dostane.
Chloe je holka kterou bych typoval na večerní dovádění v klubech tak by mohla být vzhůru. Domluvil jsem aby se v jednu dostavila do kanceláře. Slíbil jsem Becky (moje ex) že nebudu mít jinou,ale tímto se slib ruší ! Bouchl jsem sklenkou až se celá roztříštila na milion střípků a pořezala mne do ruky. "Kurva !" zařval jsem a zkrvenou rukou ještě naštvaně bouchl do stolu.
Štvalo mě že jsem dal mojí služce volno. Neuměl jsem si zavázat ruku tak jsem krev nechal volně téct. Vubec mi nebylo špatně, alkohol na mne moc nepůsobil. Ráno z něj ale mívám malou kocovinu.
Protože jsem usnul vzbudil jsem se až tak v půl jedné. Došlo mi že to nestihnu do jedné v kanceláři, ale co tak si počká jestli opravdu práci chce dostat. Vstal jsem z postele ale vůbec jsem nějak nechvátal. Pomalu jsem se oblékl a nasnídal. Dneska naštěstí už měla přijít "pani domácí" jak já říkám služka a ta mi zavázala pořezanou ruku. "Au ty huso !" Zařval jsem když to zaštípalo. Leknutím upustila obvaz. "Co to děláš ?!" Zvyšoval jsem hlas. "Jste zlý" šeptla. Zakoulel jsem očima a na nic jsem nečekal, ani na to že by se někdy ještě chtěla pustit do zavazování obvazu na mé ruce a odešel jsem
-----------------------------------------------------
Michaela :)

Hatred is LOVE (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat