Bölüm 1 - Tanışma (Tanıtım)

205 28 29
                                    


Multimedya: Susan Moon Ve Albert Swich 10 Yaşında 


Bir zamanlar Swichland adında  eğlencesiyle ünlü büyük bir ülke varmış. Ülke krallıkla yönetiliyormuş. Kral Benjamin Swich, uzun ve iri bir adammış. Tek tutkusu resim yapmakmış. Kraliçe  Paula Swich, diğer kraliçelerden farklı olarak kendi çiçeklerini eker ve yetiştirirmiş. Tek evlatları olan Albert Swich ise tam bir kitap kurduymuş. Ülke, komşu ülke Sellary sayesinde zenginmiş. Çünkü Sellary, Swichland ile bir anlaşma yapmış. Sellary'in güzel ve asi kızı Susan Moon ile Albert Swich 18 yaşına girdiklerin de evlendirileceklerdir. Bu sayede iki ülke birleşecek, dostluk kazanacaktır. Ama unutulan ufak bir ayrıntı vardır. Sellary krallığı ve Swichland krallığı vampirler tarafından yönetiliyordur. Kralları, kraliçeleri, prens ve prensesleri... Fakat halkları ölümlüdür. 


Tarih: 20 Kasım 1865  Mekan: Swichland krallığının bahçesi


Albert, bahçenin sessiz bir köşesinde kitap okuyordu. Annesi ona ceza vermişti. İzinsiz saraydan dışarı bir daha çıkmaması için annesi tarafından uyarılmıştı. Küçüklüğü bu büyük fakat Albert'a küçük gelen sarayda geçiyordu. Albert, insanlarla tanışmayı, çevreyi izlemeyi seven bir çocuktu. Ailesi ise 'onlar bizim gibi değil. Onlarla iletişim kurma sakın' diyerek halkını küçümsüyordu. Annesinin gözlerine bakarken derin bir karanlık görmüştü. Hayatı yavaş yavaş tuhaflaşıyordu. Ailesi hizmetçilere emirler vererek 'Onu oraya koyma!' ' Ayy düşüreceksin.' ' Yemekler  hazır mı?' telaşla sarayın içerisinde dolanıyorlardı. Babasının dediklerinden az çok bir şeyler anlamıştı. Onlara,  Sellary diye bir ülkeden misafir gelecekti. Kitaba yoğunlaşmış okurken içinde tuhaf bir hissizlik oluştu. Beyni uyuşmuştu. Beynine fısıltılar halinde ses akımları geliyordu. Fakat hiç biri net değildi.

"Merhaba Albert"  beyninden duyduğu sesin kaynağını görebilmek için telaşla arkasını döndü. 

"Ne.. Sende kimsin? Bunu nasıl yaptın?" 

"Hey geleceğimden haberin yok muydu? Ben seni hep izliyordum. Ne yaptığını nereye gittiğini hep biliyorum. Ayrıca yapması çok kolay. Sen yapamıyor musun yoksa?" bir şey anlamayan Albert ona şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Bu arada ben Susan. Sen de Albert. On yaşındasın. Kitap okumayı çok seviyorsun. En sevdiğin kitap Sefiller. Sefilleri alabilmek için baban ile çok fazla tartışmaya girdin ama sonunda sen kazandın. Beethoven dinlemeyi seviyorsun.  En sevdiğin şeylerden birisi saraydan kaçmak. İnsanları seviyorsun. Sıcakkanlı ve iyimsersin. Başka sormak istediğin bir şey var mı?" gülümseyerek bana bakıyordu.

"Şey...Bunları nereden biliyorsun?"  kulağıma eğilerek fısıldadı.

"Çünkü benim özel güçlerim var." kıkırdayarak beni izlemeye devam etti. 

"Ve sana gelecek ile ilgili bir sır vereyim. Sen ve ben ileride evleneceğiz." Son söylediği ağzımı açık bırakmıştı. Bir şey demeye kalmadan gözlerimin önünde kayboldu. Nereye gittiğini bulmaya çalışıyordum. Daha da önemlisi nasıl bu kadar çabuk yok olmuştu? 


Tanıtım için kısa yazdım. Az sonra yeni bölüm gelecektir. Takipte kalın :) 

Eğer beğendiyseniz kütüphanenize eklemeyi unutmayın :) 

Meçkey -Bir Vampir HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin