Прибрах се вкъщи на сутринта и Гери ме посрещна щастлива.
(Г-Гери, М-Мони)
Г- Как беше срещата Мон... Какво е станало, защо плачеш.
М- Е..е..ерик той си е спускат главата още от като дойдохме и се почистихме и той си е мълчал цели 4 часа изведнъж стана блед и припадна. В болницата ми казаха, че е на ръба и той каза, че ме е обичал още от като ме е видял за пръв път и го гушнах, но той...той.
Г- Какво е станало не разбирам? Не ме плаши Мони.
М- ТОЙ УМРЯ В ПРЕГРЪДКАТА МИ!!!-казах аз и почнах да плача отново.
М- Аз тръгнах после да бягам към гората на любимото ни място и просто паднах и заплаках, сигурно съм заспал и сега се върнах.-видях мечето и го гушнах силно. Сестра ми ме гушна и се пробва да ме успокои, но и тя заплака. Той ни беше като брат и на двете, нищо че не се познавахме от дълго.
Легнах си на леглото и имах нещо като видение. Стори ми се, че Ерик беше пред мен и ми говореше. Аз се пробвах да го докосна, но то изчезна. След 3 минути се появи отново на вратата и ми каза точно това преди Ерик да умре. Почака се на вратата, станах и видях Теодор и Мартин. Как са излезли от затвора.
(Мо-Моника, М-Мартин, Т- Теодор)
М- Вярваш или не, но има нещо много важно в теб.
Мо- Не разбирам, и вие не трябва ли да сте в затвора!?
Т- Не е това сега важното, но чухме че Ерик е умрял. Да си имала нещо като видения на него да ти говори и да е до теб.
Мо- Да, но защо ви е и как го знаете!?
М- Мони ти си от друг свят и имаш магически сили. Ти си виждала духа на Ерик. Ти можеш да говориш с него но не можете да се докосвате. Ти си по-специялна дори и от нас. Моля те нека ти покажем за какво става въпрос.Мартин ми подаде ръка и аз я хванах, очите им станаха в Бяла светлина.
Т- Като отидеш в нашия свят ще трябва да откриеш някой да ти помогне ние няма да сме там.
Видя се само бяла светлина и аз си затвори очите.....
Утре ще пусна продължението и!
Може и да е днес.
DU LIEST GERADE
Историята на една тийнейджърка
RomantikИсторията на Моника, момиче което решават със семейството и да се преместят и в училище тя среща...