Capitolul 27-Rapirea

114 8 0
                                    

Rap Mon Poveste
Dimineaţa,o văd pe Anne cum doarme!Încă nu s-a trezit!Off!Nu ar trebui să o scol!Sau poate ar trebui?Nee!Mai bine nu!
O văd pe Anne trezindu-se!
-Ce faci puiut?spun eu vesel!
-Nu prea îmi este bine!Nu îmi este bine deloc!spune ea palidă!
-Mai bine stai azi acasă!
-Nu!Trebuie să merg astăzi!Trebuie!O sa-mi treacă mie!
-Dar eu zic că este mai bine să stai acasă!Dar faci cum vrei!
Ne pregătim şi plecăm înspre şcoală!
Ajungem la şcoală şi incep orele!Orele astea!Greu mai trec orele astea!Greu al naibii!Vine şi pauză asta în sfrasit!
-Vezi că mă duc până la doctor!spune ea palidă rău!
-Ok!Eu te aştept aici!Spun eu pupand-o pe frunte!
Anne Poveste
Mă îndrept încet spre cabinetul doctorului!Aştept acolo liniştită şi văd cum în momentul următor mi se pune o cârpă la gura şi leşin!Mă trezesc în momentul următor legată foarte strâns,intr-o încăpere nu prea luminată!Văd în ceaţă!Ce tâmpit mi-o fii pus cârpă la gura?
-Deci prinţesa s-a trezit nu!spune unu!
-Cine eşti?Arătate că dacă nu...
-Ca dacă nu ce?
Şi în momentul următor mi se reglează vederea şi era....Jackson?
(Ştiu nu v-am spus de Jackson dar acesta era fostul ei iubit din capitolul 21)
-De ce m-ai răpit?În puii mei De ce?spun eu furioasă!
-Aaa acum prinţesa lui Rap Monster vorbeşte urât nu?Hah!Vai doamne ce frică îmi este!spune el începând să râd!L-am avertizat pe iubitelul tău că o să păţească ceva!
-Si ce vrei de la mine nenorocitule?spun cu vocea tremurând!
-Vreau să fii din nou a mea!Îmi pare rău că te-am lăsat!
-Ce îţi pare rău nenorocitule?M-ai înşelat cu tarfa aia de Maya!Nesimtitule care eşti!O să te omor!
-Hah!Tu pe mine?Să mă omorî?Mai vedem noi!
Că să nu mai spun nimic,îmi pune o bandă adeziva la gura şi cu un cuţit vroia să mă omoare!Bai!Asta e nebun?
Salvarea mea a fost că s-a auzit uşa trantindu-se de perete!Salvarea mea era chiar..Rap Monster!
Rap Mon Poveste
-Las-o în pace!
-Si ce-mi faci dacă nu vreau?spune el sarcastic!
-O să te omor!spun eu ridicând pistolul spre el!
-Si dacă nu vreau!
Şi în momentul urmator îl văd cum îi da un pumn rău în obraz de îi da sângele!Trag cu pistolul în el şi moare pe loc!O dezleg pe Anne,o iau în braţe şi plecăm înspre casa!
Hey!Am venit cu un nou capitol!Sper să vă placă şi sper că nu am făcut capitolul asta chiar aşa de plictisitor!Sper să vă placă!Pupicei :3

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum