Ara vermeye karar vermiştim ama ilham geldi ve yazmaya karar verdim.Umarım beğenirsiniz iyi okumlalar.
Ada'nın ağzından
Ne olduğnu anlamadan dudaklarımı dudaklarının arasında buldum.Rüzgar'a karşılım vermeye devam ediyordum.Bir anda Rüzgar'ın bana "Seni sevmiyorum" diyişi beynimin her tarafında yakılandı ve kalbimin sıkışmasına neden oldu.Rüzgar'ı omuzlarından tuttup ittirdim ve kendimden uzaklaştırdı.Normalde kırmızı olan gözleri şimdi daha başkaydı.
"Yapamayız" kalbimdeki kırgınlık sesimin titremesine sebep olmuştu.
Rüzgar-"Biliyorum ama sensiz kalamam" hepsi bir oyun gibi geliyordu önce kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor şimdide beni sevdiğni ima ediyor.
"Neden bunu söyledin daha düne kadar beni sevmiyodun b-ben senin için hiç birşey ifade etmiyordum" gözlerim dolunca kafamı yere eğdim ve hızla gözlerimi sildim sonra tekrar Rüzgar'a bakmaya başladım.
Rüzgar-"Seni sevdiğimden!"
"Yalan söyleme! Şimdi git lütfen daha fazla canımı yakma" yüzüme düşen saçlarımı elliyle kulağmın arkasına attı sonrada yanağımı okşamaya başladı. Rüzgar'a zafım vardı bu yüzden ne kadar beni üzmüş olsada ona kızamıyordum ve bana dokunmasına engel olamıyordum.
Rüzgar-"Bu sana saçma gelebilir ama ben sana aidim.Ben sana bağlıyım.Ben sana mühürlendim Ada" ne yapacağmı ya da ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Ne zamandan beri?" aklımda bir sürü soru vardı ve hepsinin cevabımı şimdi öğrenmek istiyordum.
Rüzgar-"Tutulmanın olduğu gün seni öyle karşımda görünce öldürmek istedim.Az daha bunu yapıyordum.Hatta bana "Nasıl durdun?" diye bi soru sormuştun bende sana "İçimdeki sesi dinledim" demiştim yalan söyledim orda seni öldürseydim senle birlikte ruhumda ölücekti sonrada ben ölücektim"
"Peki neden beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştın"
Rüzgar-"Can güvenliğni korumak için.Eğer birlikte olsaydık bu ellbet vampirlerin kralının kullağna giderdi ve bu ikimizinde sonu olurdu" hakklıydı ama aşk fedakarlık isteyen birşeydi ve ben ne gerekiyorsa yapmaya hazırdım.
"Beni ölmeyi göze alıcak kadar sevmiyosun" yavaşca yanıma yaklaşıp anlımdan öptü ve tekrar bir adım geriledi.
Rüzgar-"Saçmalıyosun ben sadece senin için endişeleniyorum ben zaten yarı ölü yaşıyorum ama sen de ölürsen yaşamak için bir nedenim kalmaz"
"Seni seviyorum" belki daha önce demeliydim yada demeliydi bu kadar uzamazdı bu kadar kırgınlıklar olmazdı ve Eda ölmezdi.
Rüzgar-"Seni seviyorum ama yapamayız"
"Yaa neden!! böyle daha çok canımı yakıyosun." onunda canının yandığı belliydi yüzünde daha garip ve soğuk bir ifade vardı.
Rüzgar-"Ada beni anlaman gerekiyo.Senin can güvenliğin benim için herşeyden önemli.Seninle birlikte olmamam seni sevmiyorum anlamına gelmez emmin ol ben hep seni sevip koricam" tek istediğim birlikte olmaktı ama o bunu git gide dahada büyük bir sorun haline getiriyordu.
"Sende beni anla ellbet mutlu olmanın bi yolunu buluruz ama ayrı ayrı değil beraber" iki elliylede yüzümü kavradı ve dudağımı öptü.Karşılık veremeden geri çekildi beni öperken bille canımı yakmamaya çalışıyordu.
Rüzgar-"Tamam.Ama bana bi söz ver.Asla benim için kendini tehlikeye atmicaksın"
"Yok öyl..."."Atmicaksın dedim!!" sözümü bittirmeden araya girip sinirle çıkıştı.Bende bu durumda kafamla onayladım.
Rüzgar-"Seninle kendimi gerçekten yaşıyomuş gibi hissediyorum ruhumu canlandırıyosun" ellinden tuttup kayaya doğru ilerledik.Rüzgar kayaya uzanınca bende yanına uzanıp kafamı göğsünün üzerine koydum.
"Bunu bir gün bir vampire söyliceğim hiç aklıma gelmezdi ama senin yanında kendimi hiç olmadığım kadar güvende hissediyorum" göz ucuyla bana bakıp gülümsedi.
Rüzgar-"Ben varken kimse sana dokunamaz" dirseğimi kayaya koyup uzandığım yerden doğruldum.Rüzgar'ın gözledine bakıp dudağından öptüm oda karşılık verdi ama bu duygu dolu bir öpücüktü diğerleri gibi sıradan değildi.
Zorda olsa kafamı Rüzgar'dan uzaklaştırıp tekrar göğsüne koyup gözlerimi gök yüzüne çevirdim.
Arkadaşlar yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz tahminime göre 30. Bölüm final olucak. Normalde sevgili olmaları dahada uzayacaktı ama gidişatı hızlandırmak istedim. Size bir tüyo veriyim bundan sonra bu kadar römantiklik bulamayabilirsiniz.
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz hem sonda yaklaştı lütfen destek çıkın bana ♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Deniz kızı
VampirVampirlerin,deniz kızlarının,hayvanların ve tek bir perinin yaşadığı bir dünyada vampirler ve deniz kızları birbirinden nefret eden ve ölümcül bir savaş içinde olan iki ırkıtı.Bu iki ırk birbirlerini nerde görse öldürmek için harekete geçerlerdi.Son...