Defne Tasarımları Bitiriyor

3.5K 156 12
                                    

Defne annesinin Atölyesine gider.

Defne:Anne

Demet:Efendim kızım

Defne:Anne çok güzel ayakkabı tasarımları hazırlamam gerekiyor. Bana yardım eder misin?

Demet:Tabi ki istersen her gün buraya gel, hem çok yakın bir ayakkabı tasarımcısı arkadaşım buraya geliyor.Onunla çalışırsınız. 

Defne : Çok güzel bir fikir olur, anlaştık. 

1.GÜN

Defne erkenden atölye ye gelir.Bir bayanın annesiyle konuştuğunu görür.

Defne:Anne ben geldim.

Demet:Hoşgeldin kızım.İşe dün sana bahsettiğin arkadaşım Başak.

Çalışmaya başlarlar.

Başak :çok güzel, evet bu tasarım bitmek üzere

Defne:bu mavi ayakkabının topuğuna model yapmak çok güzel oldu.

Başak : bencede çok güzel oldu.İlk çalışmamız bitti. Evet başka bir tasarım yapalım.Devamını yarın getiririz.

Bi çalışma daha yaparlar .

Defne çizer ve

-Bu kırmızı çizgili ayakkabıcın çizgilerini üste doğru yapmak gerçekten çok güzel oldu.

Başak:Sana katılıyorum. BU günlük bu kadar .yarın tekrar buluşurlar ve çizme devam ederiz. 

Defne:Bende bu tasarımları yasemin hanıma götürüp, tepkilerini alıyım.

Der ve yaseşinin yanına gider.

Defne:Yasemin hanım ben biraz çalıştım size gösteriyim dedim.

Yasemin : Merakla bekliyorum.

Defne Yasemin hanıma verir ve

-Daha iki tane çözebilirsiniz ama

Yasemin söze karışır

-Defne bunlar çok güzel 

Defne:Yasemin hanım çok mutlu oldum.

Yasemin:Sen çizmeye devam et 5 günümüz var.

Defne : Siz hiç merak etmeyin. 

2.Gün

Başak : Evet bugün ikinci günümüz. Aklında ne varsa kağıda çiz bakalım.

Defne çizer ve 

-olmuş mu? Diye sorar. 

Başak:Defne bu tasarım gerçekten çok güzel yaprak Siyah yaprak modelleriyle çok güzel olmuş. 

Defne : Teşekkürler Başak hanım.

Başak:Pekala şimdi nasıl bir ayakkabı çizmek istersin.

Defne çizer  ve anlatır .Fakat Başak beğenmez.

Defne:o zaman ayakkabının üç bölgesi ve topuğu siyah olsun.Gövdesi sarı olsun.

Başak :çiz bakalım.

Defne çizer .Başak beğenir. Günler böyle geçerken.ayakkabı tasarımları biter.Üretime verilir.Üretimden gelir.Lansman yapılır.Herkes ayakkabıları çok beğenir. 



KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin