O sabah kendimi kötü hissediyordum o kadar sevdiğim pahalı hayatım bir an mutsuz bir hayata dönüşmüştü.O anki düşüncelerle çalan saatime bir tekme attım.Dolabımın yanına gidip boş boş etrafa baktım ardından yüzümü yıkamadığım aklıma geldi ve sebepsizce lavaboya koştum ardından yüzümü yıkadım sonra saatime tekrar baktım ve
"Burcu boş boş efkar yapmak senin neyine git giyin geç kaldın okuluna"
diye kendime bağırdım tabi o anki telaşla diz altı çorabımı siyah yerine beyaz giyimişim.Offf ceza alacağım bir gün daha çıktı başıma bütün bunlar neden beni buluyor diye düşünürken beyaz sakallı,zeytin gözlü ve yeşil takım elbiseli 70'inde delikanlı olan Sedat amcanın sesini duydum
"Hadi koş prensesim arabaya, geç kaldın okuluna"
"Sedat amca geç kaldığımın farkındayım ve artık bana prensesim deme farkındaysan ben 17 yaşındayım"
"Ama 18 yaşına kadar herkes çocuktur hahahah"
"Üf yaaaa hadi beni okula götür"
"Tamam hızlı götürürüm geç kalmazsın"
Tam Sedat amcaya söylenirken en yakın arkadaşım Selin'in sesini duydum
"Burcu muntazam bir haberim var.Sedat amca durdur arabayı"
"Gel otur kanka"
Diye dedikodu yaparken araba durdu okula gelmiştik sınıfa koştuk ikimizde fen öğretmeninden korkuyorduk ve yarısını bizim sınıftakilerin uzun eşek oynarken çatlattığı kapının önünde hangimiz kapıyı çalsın hangimiz ilk sınıfa girsin kavgasını yapıyorduk o sırada hoca sesimizi duymuş olmalı ki kapıyı açıp bizi sınıfa soktu ve bize bağırmaya başladı özelliklede bana çünkü o sabah çoraplarımın rengini yine karıştırmıştım.o gün rezalet geçmişti hem ödevimi evde unuttum hem de sınıfın en gıcık ve kendini birşey sanan kızı yani Melis gizlice defterimi almış off pislik kız.okulda ona sinir olan tek kişi değildim ama herneyse sonarki sabahı iple çekiyordum çünkü Selin'in doğum günüydü aYrıca Melisa'ya hava atmak için bir kış günü bile olsa ben soğuk kızıyım deyip montsuz gidecektim ve bunları düşünürken uykuya dalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk günler
RandomOkula giden zengin bir kızın tesadüfen soğuk,rüzgarlı bir günde karşılaştığı ve hoşlandığı çocuğun gizli bir sırrının olması acaba bu sır ne?