Prelijepo martovsko jutro. Zasto postoji ta fucking skola koju jednostavno moram da istrpim na ovako divan dan. Obozavala sam da me cvrkut prtica budi ujutro.
To je to.Spremila sam se,ne mogu sada doruckovati,nemam apetita. Silazim u dnevnu sobu a tamo se Andrea,moja dve godine starija sestra izlezava. "Andreus,idem ja u skolu,vidimo se."
"Srecno,mala i ne bjezi sa casova." Nasmijala mi se podrugljivo.
Izasla sam iz kuce a na verandi je sjedio moj tata sa novinama u rukama."Tata,mogu uzet zalogaj?",pokazivala sam na malu ciniju prepunu jagoda.
"Sta ima da me pitas?Uzmi.",rekao je nekako hladnim glasom,danas nije izgleda bio raspolozen. Uzela sam dve jagode i nezadoviljno ih strpala u usta i krenula sam u skolu. Uglavnom idem pjesice do skole,jer nije tako daleko. Samo sto sam krenula zacula sam da me neko zove:"Danielle,Danielle!"
Daj,mama me zove,o cemu se radi? Vratila sam se 10-ak metara unazad i pitala je o cemu se radi.Nije mi bila ni preblizu ni predaleko. "Imas kljuc od kuce?",pitala me je.
"Da mama,u rancu mi je,u cemu je problem?",odgovorih joj. "Mozda necu biti kuci kad se vratis",rekla je. "A gdje ces to biti,o cemu se radi?",ljutito se prodrao moj otac."Sve je OK,Danielle,samo idi." rekla mi je ulazeci u kucu.
Ne znam sta je sa matorcima ovih dana,nesto stvarno nije OK. Uzela sam slusalice i pustila muziku.Brzo sam dosla do skole. Na samom ulazu cekao me je Niall. "Pa gde si ti do sad?",namignuo mi je. "Sorry,matorci su me zadrzali.Ides danas busom?",pitala sam ga skrecuci sa teme,pokusavajuci da i sama sebe zaustavim da mislim o svemu sto se dogodilo maloprije."Da obavezno,nego da krenemo,vec zvoni?",pruzio mi je ruku koju sam prihvatila a zatim smo krenuli prema velikoj staklenoj zgradi.
*4 sata kasnije*
Ja & Niall krenuli smo ka autobuskoj,vec je bilo 16.30,a Andrea je vjerovatno dosla kuci. Okej,bus je brzo stigao,usli smo. Ustvari autobusko stajaliste na koje je trebalo da stane,nije previse daleko od moje kuce,tako da se nismo vozili svega 10 minuta. Izasli smo,pozdravila sam se sa Niallom i zamolila ga da dodje posle kod mene,trebali smu raditi referat iz istorije. Moje naselje je jedna prava ulica,bili vi na sredini,pocetku ili kraju, nje,svaku kucu ste mogli posmatrati jednako. I bas zato sam znala da Andrea jos nije dosla kuci. Nijedno svetlo nije gorelo. Zvala sam je 2 puta na telefon ali se ne javlja. Nema mi druge nego da izvadim kljuc iz ranca i da pravim zurku sama sa sobom dok Andreus ne dodje. Skinula sam ranac sa ramena i pocela traziti kljuc po njemu. Nema ga!! O Boze,sta sad? U tom trenu,ispred svoje kuce izasla je jedna stara gospodja Eleanor. Ona je uvijek voljela mene i moju majku,tacnije,smatrala nas je rodom.
"Danielle,lepotice,da li si ti?"
"Dobar dan,teta Eleanor,kako ste?"
"Bilo je kceri i boljih dana,nego ti krenula kuci?"
"Da,sad zavrsila sa skolom,ali sam zaboravila kljuc,a Andrea nije kuci."
"Odlicno sto sam sada izasla,tvoji roditelji su mi rekli da ostanes kod mene dok se ne vrate,tvojoj tetki je pozlilo,pa su otisli do bolnice."
"Tetka Mila? Sta joj se desilo"
"Ne brini,nije strasno.Hajde u kucu,spremicu ti nesto na brzaka"
Usla sam zbunjeno,saljuci Niallu poruku da cu biti kod Eleanor"
Sjele smo u udobne kozne fotelje,i dobro smo rasirile pricu,o skoli,ljubavi,mnogim stvarima,a vec je bilo 19.00 i moj stomak je to dobro znao,jer se oglasavao,pa je Eleanor otisla da mi spremi nesto.Nekoliko puta sam okrenula Andreu,ali se nije javljala. Oh,sad pocinju vijesti,volim da ih gledam,mozda zvuci retardirano ali takva sam. Cak imam i omiljenog voditelja,Connor Smith. "Dobro vece,ja sam Connor Smith,a vi geldate vestu u 7. Za pocetak najvaznije vesti. U ulici Dzeka Londona,danas oko tri sata desila se strasna nesreca.Naime, lice pod imenom N.Rickman...",neko gasi televizor. "MA DAJ ZEZAS ME,TO JE NASA ULICA I JOS SPOMINJU NASE PREZIME,NESTO SE STRASNO DESILO A TI KAZIS TV?" razdarala sam se. "Ejj,mala primiri dozivljaj",rekla mi je Andrea. "Fuj,mrzim te." rekla sam joj. "De cure,nemojte se svadjati,vecera je gotova,Danielle idi oprati ruke dok mi Andrea pomogne oko raspremanja stola.",rekla je Eleanor smirenim glasom. Otisla sam do kupatila i oprala ruke a u povratku sam cula kako A&E razgovaraju "Ona za to niposto ne smije da sazna,previse je za nju...",a zatim ulazim u trpezariju a onda...Okej,ovo je moja prva prica,nadam se da ce vam se dopasti,imace 3 nastavka,sledeci pisem nakon 3 votes & 5 comments :)
YOU ARE READING
I feel nothing at all (Niall Horan)
FanfictionPrica o 16-ogodisnjoj djevojci kojoj se zivot mijenja za samo jedan dan,ali uz nju je i njen momak Niall