Ep-14

59 11 0
                                    

Ep 14 start:

Minhye: sea တို႔ေရ ထေတာ့ေလ မိုးေတာင္လင္းေနၿပီ oppa တို႔လည္းထေတာ့ေလ အလုပ္သြားရမယ္ မလား

Minnir: inn ပါ unnnie ရဲ႕ ထပါၿပီ မနက္စာခ်က္ၿပီးၿပီလား ဘာခ်က္ထားလဲ

Minhye: inn kimchi ထမင္းေၾကာ္ပဲလုပ္ထားလိုက္တယ္ စားလိုက္ဦး

Gyu,jong,L: waa ေမႊးေနတာပဲ ဘာေတြခ်က္ထားတာလဲ...

Minra: waa.... kimchi ထမင္းေၾကာ္ စားလို႔ေကာင္းမွာပဲ

Minhye: ေၾသာ္ oppa တို႔ေရ ဒီေန႔ mart သြားမလို႔ ဟင္းခ်က္စရာေတြ ကုန္ေနၿပီ ဘာမွာဦးမလဲ?

Minnie: unnie mart သြားမလို႔လား sea လည္းလိုက္မယ္ ..

Minra: sea လည္းလိုက္ခ်င္တယ္ အိမ္မွာေနရတာ ပ်င္းစရာၾကီး

Gyu: အဲ့ဒါဆို 3 ေယာက္လံုး သြားမွာေပါ့ လိုက္ပို႔ေပးရဦးမလား

Minhye: ဟင့္အင္း ရပါတယ္ oppa လည္း company သြားရဦးမယ္မလား sea တို႔ 3 ေယာက္ ကိုယ့္ဘာ့သာကိုယ္ သြားလိုက္မယ္..

Gyu: ok ok အဲ့ဒါဆို oppa သြားေတာ့မယ္ ညမွ ေတြ႔မယ္ေနာ္...

Minhye,nie,ra: nae....

Minhye တို႔သံုးေယာက္ mart က lotteria မွာ မုန္႔ခဏဝင္စားေနၾကတုန္း.....

Boy: လူ႔ျပည္မွာျပန္ေနရတာ ဘယ္လိုလဲ ...ေနလို႔ရရဲ႕လား အခက္အခဲေတြေကာရိွရဲ႕လား

Minnie: ဟင္ ႐ွင္ ႐ွင္ gurdient angle oppa ႀကီး...

Boy: ဟုတ္ပါတယ္ မေတြ႔ရတာၾကာၿပီေနာ္ အဆင္ေျပရဲ႕လား..

Minra: အဆင္ေျပစရာလား ႐ွင္ေျပာတာယံုမိလို႔ ကြၽန္မတို့္မွာ စေရာက္ကတည္း အ႐ူးလို႔လဲ အထင္ခံရတယ္ အိမ္ျပင္လည္း ေမာင္းထုတ္ခံရတယ္ ဟင္း oppa ႀကီးက ႐ုပ္ေခ်ာသေလာက္ ယံုခ်င္စရာကိုမရိွဘူး တကယ္ပဲ....

Boy: ေအာင္မာ ငါကဘာေျပာလို႔လဲ ငါေျပာတာက မင္းတို႔ angel ဆိုတာ ေျပာလို႔ရတယ္လို႔ပဲေျပာတာေလ သူတို႔လက္ခံမယ္ ဆိုတာ ...ေသခ်ာတယ္ လို႔မေျပာဖူးဘူး ဟင္း အဲ့ေတာ့ ငါမွားတာမရိွဘူး ဒါပဲ...

Minhye: အင္း အင္းပါ သိပါၿပီ စိတ္ႀကီးပဲ ဟင္း.. angel ျဖစ္လို႔သာပဲ အဲ့တာက အရင္တုန္းကပါ အခုေတာ့အဆင္ေျပသြားပါၿပီ ဟီး... တကယ္ကို အဆင္ေျပသြားတာ...

Luv with angelsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon