Tamı tamına 5 saat alış veriş yapdık.Neler oldu anlatayım şimdi siz meraklısınızdır önce annemler kendilerine elbise aldılar sonra benim için gezdik, tabi Ruzgarda bizimleydi. Benim her giyindiyime bir kulp bulup çıkartdırıyordu.Aman efendim neymiş çok kısa, yok bilmem dekoltesi var , yada yırtmacı falan bende sinirlendim haliyle sonra kendisi gitdi.1kaç dakika sonra elinde bordo up uzun çok güzel elbise vardı benim azım tabiki de açıldı.O da bunu görmüş olacak yarım ağız gülümsedi bana sonrada"ağzını kapa sinek girecek ee tabii çok yakışıklıyım ayrı bir zevkim var diyerleri gibi deyilim" diyip elbiseyi bana verdi ve beni kabine sürükledi. Bende hemen giyindim ve çıkdım kabinden. O beni görür görmez kalkdı yerinden afallamışdı sanırım yanımızda bizim yaşlarda bir erkek vardı o da beni bir süzdü sonra ıslık çaldı.Tabii Rüzgarda hemen o çocuğa bir yumruk çaktı burnu kanamaya başldı çocukda inliyordu o sırada ve benim kanımı donduracak sözleri söyledi "O benim.Benim olana bir daha öyle bakarsan bu sefer gözlerini oyar ellerine veririm"dedi ben ise hala 'o benim' lafında takılı kalmıştım.Sonra ordan apar topar çıkdık ve annemleride cafe den alıp onların evine gitdik işte böyle geçti günüm.