* Na tej przerwie przerwie postanowiłam oprowadzić chłopaka po szkole *
* Weronika *
Nagle zadzwonił dzwonek oznaczający koniec pierwszej lekcji. Wstałam , spakowałam swoje wszystkie książki do mojej torby i zapytałam chłopaka :- Może na tej przerwie oprowadzę cię po szkole? - zapytałam z wielkim bananem na twarzy.
- Jasne! - odpowiedział z uśmiechem.
* Charlie *
Weronika na tej przerwie oprowadziła mnie po szkole. W prawdzie nie słuchałem co mówi , ponieważ byłem zbyt zapatrzony w nią. Uważałem , że jest ładna. Co ja mówię? Ładna? Tylko ładna? Na tyle mnie stać? Ona jest prze piękna! Stop Charlie! O czym ty myślisz? Kochasz ją , a ona pewnie nie wie , że jesteś piosenkarzem. Byłem bardzo zamyślony , a dziewczyna chyba to zauważyła.* Weronika *
- Charlie? Czy ty mnie w ogóle słuchasz? - zapytałam , ponieważ zauważyłam , że chłopak chodził za mną ciągle zamyślony.
Nie odpowiedział.
Pomachałam mu ręką przed twarzą i w końcu się ocknął.- Przepraszam , coś mówiłaś? - zapytał zdezorientowany Charlie.
- Coś się stało? Bo jak oprowadzałam cię po szkole chodziłeś za mną ciągle zamyślony. - zapytałam spokojnie.
- Przepraszam , ale myślałem nad jedną sprawą - odpowiedział i uśmiechnął się szarmancko.
- A mogę wiedzieć nad jaką? - zapytałam z lekkim zaciekawieniem.
- Dowiesz się w swoim czasie - powiedział tajemniczo.
- Trzymam cię za słowo - odpowiedziałam dosyć poważnie , żeby zrozumiał , że prędzej czy później będzie musiał mi o tym powiedzieć.
*****************
Przepraszam , że dzisiaj jest taki krótki rozdział. Jest to wywołane tym , że mam teraz ferie ( pozdrawiam Łódzkie ) i wyjechałam na Egurrola Dance Winter i mamy 6 treningów dziennie i po prostu nie mam czasu i trochę weny. Jak wrócę z ferii ED Winter postaram się wstawiać na bieżąco rozdziały i ciekawsze , bo ten w ogóle nie był ciekawy. Przepraszam z góry za wszystkie błędy , ale nie sprawdzałam tego rozdziału.
Miłego dnia! / Miłego wieczoru! / Dobranoc!
Do zobaczenia w następnym rozdziale! ☺️☺️☺️
CZYTASZ
Kocham cię , skarbie
FanfictionŻycie zwykłej dziewczyny Weroniki przemieni się o 180 stopni. Dlaczego? Jest to sprawka małej nowości w jej klasie. Do klasy przychodzi nowy chłopak. Nazywa się Charlie Puth. Czy jej codzienna rutyna ulegnie zmianie?