Güneşin durgun sularla buluşmasıyla biraz daha heyecanlandım. Hazırladığım valizimi bir kez daha kontrol edip içimi rahatlattım.Yarın arkadaşlarımla tatile çıkıyordum. 1 haftalık Ege tatili. Kulağa hoş ve davetkar geliyodu.
Hazırlıklarım tamamdı dedim içimden ama tedbirden zarar gelmez diyerek bir daha odama daldım.Kulaklık,telefen,şarj aleti,...,peki ya bilet? Sahi ben biletimi ne yapmıştım? Kızlardan birindedir diye umarak yatağıma uzandım ve ağırlaşan göz kapaklarımı indirdim.Eda sen gelmiyo musun? diyerek güldü sevgili arkadaşım Buse. Hemen geliyorum dedim
ama biletim yoktu! Dün biletimi kontrol etmesi için verdiğim çocuğu düşündüm. Ne yani biletimi geri almamış mıydım?
Büyük ihtimalle. Hiçbir şeyin canımı sıkmasına izin vermeden yeni bir bilet edindim ve yanımda oturan kadının tuhaf bakışlarını aldırmadan kuruldum. Ben bu kadını bir yerden tanıyordum. Allah'tan bu gibi ayrıntılara takılma huyum yoktu.Kızlarla lafa daldık.Yolun nasıl geçtiğini anlamadan bir sesle irkildim.Ankara yolcusu kalmasın diyordu muavin. Ben nasıl uyuya kalmıştım. En son hatırladığım Gönül Abla'nın (yanımda oturan kadın ) annesinin yaptığı limonatayı içmiştim ve şu an Buse tarafından çekiştiriliyodum.Otobüsten indiğimde camdan içeri baktım yanım boştu. Gönül Abla nerde inmişti. Gerçi ablalık bi hali yoktu 25 yaşlarında gayet alımlı bi kadındı.
Otele girdiğimizde ücreti ödemek için çantamı açtığımda bir zarf buldum.Onu okumayı unutmamak için cebime attım ve cüzdanımı çıkardım.312'nci oda anahtarımı alıp asansöre bindim. Asansörün kapıları açıldığında karşım daki odaya hızla bir kadın daldı.Bu kadını Gönül Ablaya benzettiğimde yorgunluğun başıma vurduğunu düşündüm. Odama girip zarfı çıkardım.
Seninle konuşucak çok şeyimiz olduğuna inanıyorum. Sana anlatmam gereken gerçekler var.Şuan tatilde olduğunu biliyorum ama bu son şansım. Hazır olduğun zaman beni bul . Ben hep yanında olucam zaten.
Yollayanı okuduğumda gözlerimi ovuşturdum ve tekrar okudum.Hayır hayır bugün fazla yorulmuştum.
Yorum yaparsanız sevinirim ve ikazlarınıza elimden geldiğince uymaya çalışıcam.