"Cink Cink" ozvalo se po pokoji.Pro mě neobvyklí zvuk.Okamžitě jsem se vyhrabala z postele a šla se kouknou kdo ode mě co potřebuje.
Napsal mi nějaký Martin Nový........"Kdo to je?" Ozvalo se mi v hlavě.Po chvilce přemíšlení jsem mu odepsala.
Martin: Ahoj,nechceš si psát?
Lucy:Ahoj,známe se?
Martin:Myslím že ne.
Lucy:Promiň ale nechci si psát s někym koho neznám.
..........
Pak už mi neodepsal.Nějak jsem to neřešila a šla si zase lehnout.Asi po pul hodině jsem se oblékla,učesala,namalovala a vyrazila do obchodu pro něco k večeři.Jelikož mám jakýkoliv normální obchod docela daleko rozhodla jsem se že pojedu autobusem.Ve volném čase v autobusu jsem napsala Martinovi......
Lucy:Em...Nechceš si přece jenom psát?
Martin:Jasně,rád tě poznám.
Martin:Jinak jsi krásná... :D
Lucy:Ok,Díky jen by mě zajímalo jak to víš ?Podle profilovky?
Martin:Ne zrovna na tebe koukám.
Lucy:Děláš si srandu že?
Martin:Ne,Právě sedíš v autobuse ve 3 řadě u okna.
Lucy:......
Měla jsem strach,rozhlížela jsem se po autobuse ale nikde neseděl nikdo podobný Martinovi.Napsala jsem mu ať si teda sedne vedle mě.....On už neodpověděl,blížila se zastávka kde mam vystoupit.Tak jsem si oblíkla bundu a schovala mobil do tašky.
........
Když jsem vešla do obchodu měla jsem zvláštní pocit že mě někdo sleduje.Pořád jsem se musela ohlížet za sebe ale nikde nikdo.Prošla jsem celý obchod a nakoupila to co jsem potřebovala na večeři.Odjezd domů proběhl v klidu.Žádná správa od Martina.
.........
Přišla jsem domů,zamkla za sebou a šla jsem udělat večeři.A chvíli na to "cink,cink"........V ten moment jsem nevěděla jestli si to mám přečíst nebo ne........
Rozhodla jsem se že si tu správu přečtu.....
Pro dnešek konec.Budu ráda za přečtení.SSS
YOU ARE READING
Strana Sociálních Sítí
Teen FictionPříběh o dívce které se vymstilo používání sociálních sítí. SSS