"Kızlar şuan ne yaptığımı asla tahmin edemezsiniz." deyip kıkırdadım.
"Jess, iyi misin? Neler karıştırıyorsun?" diye sordu Ally telefondan gelen şaşkınca sesiyle.
"Evet, iyiyim. Hatta çok iyiyim."
"Jess sen içtin mi yoksa? Bu saatte? " Kate konuştuğunda yine kıkırdadım.
"İçtim ama azıcık. Merak edecek birşey yok."
"Neredesin?" dediğinde tekrar kıkırdadım. Neden sürekli kıkırdıyordum?
"Bunu söyleyemem. Sizi sadece birini takip ettiğimi söylemek için aradım. "
"Ne? Kimi takip ediyorsun? Jess, düzgünce söyle. Bizi çıldırtacak mısın?"
"Tahmin etmesi zor değil." deyip gülümsedim.
Cevap vermelerine izin vermeden "Kızlar kapatmalıyım." dediğimde avımın ortaya çıktığını farkettim.
"Tamam ama telefonunu açık tut."
"Anlaşıldı, sizi seviyorum." deyip telefonu kapattığımda bakışlarımı yine onun üzerinde tuttum. Bu gece eğlenceli olacaktı.
8 Saat Önce
Kızlarla oturmuş gülüşürken yanımızda bir hareketlenme oldu. Başımı çevirdiğimde gelenlerin Chris ve Austyn olduğunu anladım.
"Ne gülüşüyorsunuz bakalım?" diyen Austyn'e gülümseyip "Dün hakkında konuşuyorduk." dediğimde Chris "Düne ne olmuş?" diye merakla sordu.
"Dün gece Jess'in evinde takıldık.Hatta yanımızda Lucy de vardı. "
"Kıza birşey mi içirdiniz yoksa?" soran Austyn'di.
"Hayır, biz o kadar kötü insanlar değiliz. " dediğimde Chris kaşını kaldırıp inanmıyormuşçasına bana baktı. Ona masum bir gülüş gönderdim.
"Sadece ondan birşeyler öğrendik. O kadar." dedi Kate.
"Neymiş peki onlar? "
Austyn konuşunca ona dönüp
"Şş! Olmaz,kimseye söyleyemeyiz.Çünkü onları bize güvendiği için söyledi." dediğimde kızlarla kıkırdadık. Chris ve Austyn ise bize tuhaf bir şekilde bakıyordu."Siz artık bayağı iyi anlaşır oldunuz demek ki, öyle mi? " dedi Austyn.
"Evet, gerçekten iyi bir kız." Ally bunu ciddi bir şekilde demişti ama sonra ciddiyetini koruyamadığında hepimiz gülüştük.
Dün gece Lucy için güzel geçmişti. Bizim için ise oldukça eğlenceliydi. Bugün, dün hakkında konuştuğumuzda aslında istemeden de olsa ne kadar eğlendiğimizi anlamıştık. Kızlar özellikle benim söylediğim yalanlarda kendilerini gülmemek için ne kadar zor tuttuklarını anlatmışlardı. Ayrıca dün çok iyi rol yaptığımı ve çok gerçekçi olduğumu söylemişlerdi. Böylece görev de tamamlanmıştı.
"Bugün buluşuyoruz değil mi?" deyip doğrudan Chris'e baktım. Hepimiz bugün için bara gitme kararı almıştık. Bugün cumaydı ve bu günü evde oturarak geçiremezdim. Ayrıca Chris bana önceden bu konu hakkında söz de vermişti. Geri dönme şansı yoktu.
"Evet, bir sorun olmazsa buluşacağız." dediğinde ona gözlerimi kısarak baktım. "Bir sorun olmazsa da ne demek? Bana günler öncesinden söz vermiştin. "
"Biliyorum ama birdenbire ortaya bir sorun çıkmayacağını nerden biliyorsun? "
"O bahsettiğin sorunu ortaya sen kendin çıkarma da." iğnelemeyle konuştuğumda dudakları düz bir çizgi halini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Teen FictionÇoğu hikayede masum kızları destekleyip onlar için üzülüp, sevindik.Oradaki sürtük kızlar hiç umrumuzda olmadı.Peki ya hikayedeki başrol bir sürtükse ne olur? İşte sürtük kızımız Jessica.Popülerliği doruklarında yaşayan ve bütün erkekler tarafından...