E de la Brook!Scrie ca atunci cind cind voi vedea mesajul sa-l sun.
Peste 3 minute
Nu raspunde.Desigur,am uitat ca avea o chestie importanta de facut azi,mai bine sa-ai las un mesaj.
Pina cind suna sa va spun ceva despre...despre parintii mei.Mama e o persoana blinda,miloasa si iertatatoare(nu in acest caz).Tata este glumet,imi cumpara cadouri si este....aaa...tata.Ei Sunt sefi la niste companii pe care ei le-au fondat.In Franta ideile lor au fost respinse dar aici ua fost acceptate.Tata a venit cu ideea de a face o firma de blocuri locative"Home".Idee buna,nu stiu de ce a fost respinsa,iar mama cu ideea de a face o noua gama cosmetica "Beauty".A fost respinsa fiindca celorlalte companii nu le trebuia concurenta dar aici totul a iesit perfect.Cosmetica este de buna calitae si la pret accesibil....la reduceri.Se cumpara destul de multe produse iar tata are multe sunete din partea clientilor si asta este egal cu ....o casa cu 3 etaje,subsol,balcon,piscina,spa si sal sport.E minunat.Camera mea este bine decorata+balcon+calculator+TV si ceea ce m-a impresinot cel mai mult ,un pat pentru Fransoa.Ce dragut e.Mi-e asa dor de ea.De boticul ei,de coada ei pufoasa si de ochii ei albastri...de pisicuta mea.Acum stau in pat si incerc sa ma gindesc cum s-o aduc pe Fransoa inapoi.
Pete 10 minute
Nu-mi vine sa cred .M-a sunat Brook!Vroia-m sa...Bine sa va scriu mai bine.
-Alo.
-Alo,Eleonor cum te simti?
-Bine.Asculta trebuie sa-ti spun ceva.
-Mai intii eu.M-ai vazut sarutindu-ma cu Argentina.Ea m-a apucat.Dupa ce a vazut ca ai plecat m-a lasat si i-a spus la o fata:"Zicea ca vrea priete sa fim,uite in ce prietenie s-a bagat,ha ha ha"Amincercat sa vorbesc cu tine...
-Stiu.Am vrut sa-ti spun ca eu sunt vinovata pentru toate.Trebuia sa dicutam mai intii si..
-Dar eu sunt vinovat pentru ca te-am lasat si deaceea vreau sa-mi rascumpar greseala cu...
-Nu Brook,tu nu esti vinovat cu nimic,eu ara trebui sa imi rascumpar greseala nu tu.
-Bine ,te voi ierta dava vei accepta invitatia mea la un suc.
-Bine.
-Am 2 ore libere deci haide peste 30 minute.
-Ok.Ma pregatesc un pic si ma duc.Cind am ajuns m-a imbratisat si i-am spus de concediere si ceea ce a spus mama despre colegiu.Mi-a spus ca mama avea dreptate.Si a mai spus ca deja va trebui sa ne criem doar mesaje fiindca deja si el se va inscrie la facultate peste 1 luna.Deja pentru amindoi cartea va fi importanata.Apoi am avut primul sarut!!!!!! Mi-a urat bafta pentru prima zi colegiu apoi a plecat.M-am dus acasa si am inceput sa prives TV.Simt ca miine va fi o zi superba!
7 martie 9:00
Sunt in pauza.Cind am intrat in clasa o fata,Emily mi-a facut loc sa ma asez linga ea.Este frantuzoaica!Voi avea cu cine sa vorbesc.Fiecare clasa este ciudata dar asta m-a mirat.Emily mi-a spus cum e treaba.Sunt populari,asistente,tosilari si staruri.Voi vedea in ce grup eu ma potrivesc.Totul e super in colegiu.Suna la lectii.
14:34
Am avut o zi destul de grea.La lectii adormeam pentru ca nu intelegeam nimic.Asa ca Emily in urmatoarele 2 saptamini va veni la mine sa ne facem temele.
20:10
Ne-am facut temele,am ris ,am plins,am birfit....de toate.Dupa ce Emily a plecat am inceput sa ma scriu cu Brook.Am intrat in vorba si nu stiu cum am aflat ca ziua lui de nastere e in ianuarie iar amea in iulie.Ceea ce inseamna ca el e mai decit mine cu 1 an.Iupi!!!El e pe 29 ianuarie iar eu pe 29 iulie.Adica deja nu mai trebuie sa ma rusinez...un pic.Daca va intrebati cum el e mai mare cu 1 an decit mine,am un raspuns.Pai ziua lui deja a fost anul asta,iar amea inca nu.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...