Babam ölmeden önce onun mesleğini devam ettirmemi istediğinde çok düşündüm ve bir karara verdim sizce bu karara ne olabilirdi...ABD New York eyaletinde doğup büyüdüm babamla çok güzel günler de çok kötü günlerde geçirdik ama onla her günü mü özlüyormuyum hayır o lanet olası herif hiç benle ilgilenmedi küçükken herzaman elime silah verir ve o karşıda duran şişeleri vur derdi arkadaşlarım top oynarken ben silah kullanmayı öğreniyordum işte böyle saçma sapan çocukluk geçirdim hayat hiç bir zaman bana gülmediki hayatın gülmesi neydi onu Bile bilmezdim ben. Hiçbir zaman o lanet olası işi yapmak istemedim o silah elimde oldugu zaman kendi mi tedirgin hissederdim ama işte kader beni o silahla et ve tırnak gibi yaptı çünkü işim silahla insan öldürmekti.öldürdüğüm insanları ne tanırdım ne de hayatlarını bilirdim bana sadece bir zarf verilirdi ve o zarfın içinde kimin ismi yazarsa onu öldürürdüm.İşte hayatım böyle giderdi bu işten herzaman lanet ederdim.Evet bırakmayı düşündüm ama o patronum olacak şişko hiçbir zaman bunu yapmama izin vermedi onu hiç görmedim ama ona şişko rid diye tanıdım bana herzaman şaçma sapan adamları getirirdi zarfı birgün aklıma tuhaf bir fikir geldi o şişko rid öldürüp bu işten kurtulmak ama onu ne gördüm ne de yaşadığı yeri biliyordum belkide şişko rid diye biri yoktu tamamen uydurmaydı bunu bilmem imkansız gibi birşeydi...
Bana gine herzamanki gibi bir zarf geldi zarfı açtığımda çok tanınmış bir gazeteci bu gazeteci rid çok canını yakmış heralde çünkü bunun 24 saat içerisinde bitirilmesini söylemiş o şişko bu işi çok kolay bir iş sanıyor ve herzaman emir veriyor kolaysa al sen öldür sen daha önündeki bibloyu vuramazsın silahla, içimden bu düşünceler geçti fakat herzaman yaptıgım gibi bu gazeteciyi aramaya başladım 23:30 saatim kalmıştı o gazeteciyi tanımayan yoktu ben onu nasıl öldürecektim babam olsa onu öldürür ve kaçar giderdi ama ben herzaman temiz ve sorunsuz bir iş olmasını isterdim 24 saatin vardı yani çok düşünmem gerekiyordu düşündüm ama bu düşünceler diğer bölümde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamdan Kalan Meslek
Mystery / ThrillerHedef,suskunluk,kan ve dehşet gizemli yolculuk