Huzur koydum sesini müzik gibiydi sessiz sakin bir sesti sesin, piyano gibiydi her tonun güzeldi söz yoktu ama konuşuyor gibiydi ne dediğini anlamazdım sadece dinlerdim sesini susardım, gözlerimi kapatırdım belki de en uçsuz hayallere kapılırdım sesinle, belki de mutluluk göz yaşları dökerdim çok anlamsız sevdiğim sesini kulaklarında hissetmek isteyip hissedemem, çok yanıyor içim. Çok piyano dinlemeye başladım sesini anımsak için, mutlu olduğun da ki o sesi duymaya çalıştım belki seni hissederim diye kulaklarım senin sesine alışmış sevgili senin sesinden başka ses duymaz oldu.
Çok çaresizim şimdi, bitkinim,boş bi havuza bakar gibi bakıyorum sana dolsa da girsem diyorum gelse de sarıp sarmalasam. Ne oldu da karşılaştık biz, neden böyle bir kadere ayak bastım iyi sanıp kötü olanı seçtim hani insan kendi kaderini kendisi belirler ya gerçekten de öyle ama pişman değilim sevgili çok şey öğrettin teşekkür ederim ah birde sesin yok olsa aşk çaresizliktir ya tam da o durumdayım yok olmuşum gidiyorum sensizliğe ama kopamıyorum sensizlikten doğruyu öğrettin teşekkür ederim " asıl doğru acı olanmış." Artık iyi düşün deseler de düşünmez duruma geldim iyi düşünsem de aynı bazen iyi kötüyü oynuyormuş bu yüzden artık her yaptığım bir şey de, her söyleyeceğim cümle de kötü taraftan da bakarak yapacağım ya siyah olacağım ya beyaz bana gri olanlara siyah olacağım beyaz olan zaten siyahı biliyordur yoksa onda gri olurdu beyazı seveceğim siyah yaşayacağım artık teşekkürler sevgili sen bana acıyla yaşamayı da öğrettin şimdi sana gri olanların peşinden koş kafan karıştığında ben geleyim aklına ve yine pişman ol sen de müziğe ada kendini notalara ve biliyorum sen de hersek gibi gerçeği öğrenip geleceksin ama iş işten geçmiş olacak sevgili bu yüzden yaşarken hep doğru adımı atarken her yönden düşün olur mu hadi şimdi başka yıldızların kulağına müzik ol dilerim yaşamazsın ama yaşatmazsın da.