Sabah çok erken bir saatte uyandırıldık. Ve kahvaltının yapılacağını seslenen anons geldi. "HERKES KALKSIN, KAHVALTI YAPILIYOR... " . Arkadaşlarla o kısma geldik. Kahvaltıda ne geleceğini iple çekiyorum. Kahvaltımızın ortasında bir adam geldi ve elinde bir listeyle isimleri sırayla okudu ve okudukları kişiler adamı takip ediyordu. Adama bu listelerindeki kişilerle nereye gittiklerini sordum. O da " Yakında görürsün " dedi. Kuşkulanmaya başlamıştım. Yarın sabah saatlerinde yeniden kahvaltı yaparken yine listeden isimler okundu ve yine listedekiler listeyi okuyanı takip ediyordu. Artık ismimin okunmasından çok korkuyordum. Bir gün uyurken bir arkadaşım beni uyandırdı ve havalandırmadan bir tünel bulduğunu ve giden kişilere ne olduğunu öğrenmek istediğini söyledim. Kanaldan çıktık ve karmaşık tünelden gidiyorduk. Birden tüylerim ürperdi. Ve çıkan sesi takip ettik. Birde ne görelim gizli bir alanda bir konuşma sesleri daha net geldi ve şöyle diyordu " ŞİMDİ NE YAPACAĞIZ SÖYLESENE HERO. NE YAPICAZ. DAHA FAZLA ROBOT YAPMALISINIZ. MOJANG'A DAHA FAZLA ASKERLE KESİN YIKMALI VE BOYUTTAKİLERE ROBOTA DÖNÜŞTÜRÜP TÜM DÜNYAYA HAKİM ALTINA ALMANIZ LAZIM..." dedi. Bunu duyunca arkadaşım Jane ile korkudan kesik kaldık. Hala şoktaydık ve bizim hücremize geliyorlardı. Öncekileri robota dönüşümü başlamıştı bile. Hemen hızlıca emekleyerek hücremize gittik. Hücremize ulaşınca herşeyi hızlıca anlatırken yataklarla kapıyı kapatıyordum. Görevliler bizi götürmeye gelince kapıyı açamadılar. Havalandırmadan kaçarken 5 kişi yakalandı ve oracıkta öldürdüler. Çünkü cesetleri robota çevireceklerdi. Havalandırmadan kaçarken rasgele bir yere geldik ve sonra anladımki silah deposundaydık. Oradan herkes kendine silah aldı. Toplam 15 kişi kalmıştık. Hala acımız tazeydi. Burdan çıkmak istiyorum. Görevliler silah deposuna geliyordu. Aralarında en zeki olan bendim. 10 saniyede bir şey düşünmem gerekliydi. Orada benzin bulduk. Hemen benzini kapının yanına koyduk ve el bombasını da benzinin yanına. Yedek kapıdan çıkmadan önce benzini patlattık ve benzin yere döküldü. Gelen adamlar kayarken benzinden başını el bombasına çarptı ve bu nedenle silah deposu alev altında kaldı. Son anda yedek çıkıştan çıktık. Hala adamlar peşimizdeydi. Hızlıca koştuk. Çok korkuyordum ve hızlıca koşuyordum. Koridordan adamlar geliyordu ve elektronik kapı kapanıyordu. Yani restonlarla olan kapı. Küplerle dolu olan bu dünyada biran filmdeymiş gibi hissettim. Kapı kapanacak sırada geride tek ben kalmıştım ve eğilerek kapıdan girdim. Ve artık isyankar sayılıyorduk. Havalandırma bulduk ve yukarıdan arena 51' in dış pervanesinden çıktık. Tek yapabildiğimiz koşmaktı. Bu boyuttan kurtulmalı ve eski hayatımıza yeniden yaşamalıydık. Bir enkazda oturup dinlendik ama heryer küplerden oluşmaktaydı. Boyuttan kurtulmak için arena 51' deki makinayı kapatmalı ve saldırıyı durdurunca mojang şirketi boyutu kısa sürede onarırdı. Eğer boyutu kurtaramaksak boyuttaki herkes yani 5 milyon kişi ölür ve ülkede minecraft yasaklanılır. Bu ekonomik düşüştür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNECRAFT #DİRENİŞ#
RandomMinecraft Boyutunda Yıl 2050. Dünya artık tehlikede. Çünkü virüs programı Mojang şirketine siber saldırı oldu. Boyuta Mojang sayesinde gidiliyordu. Ve Mojang boyutun kapılarını savunamaz oldu. Bu yüzden ordaki insanlar Minecraft boyutundaki Arena 5...