BENİM HİKAYEM

8 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, ben hakan 05.01 1987 rize pazar doğumlu yedi kişilik bir ailenin bir ferdiyim.
Öğrenim durumum orta okul , okul bitince tabiki de çalışmaya gurbete giderdi abilerimiz yokluktan mecburduk çalışmaya , nitekim orta okul bitti ayrılık vakti gelmişti artık gurbet yolu gözüküyodu aileden ilk defa ayrılacaktım, bir yanda ilk defa büyük bir şehir görme heycanı bir yada ise ailemden ilk defa ayrılmanın hüznü vardı içimde, annem akşamdan hazırlamıştı valızimi elbiselerimi göz yaşlarıyla ıslatmıştı , o da oğlundan ilk defa ayrılacaktı düşünsene ana kuzusundan ayrılacaktı, artık sabah oldu annemle evde vedalaştım ,babam beni yolcu etmek için gelmişti , otobüs garajdaydı babam beni otobüse bindirdi babamlada vedalaştım ve otobüs hareket etmeye başladı, bende buruk bir sevinç ve hüzün vardı çünkü uzun bir süre ailemi göremeyecektim, otobüs artık gidiyordu..ben camdan babamı izliyodum ve aglıyodum, o an ne olduysa otobüs durdu bende muavinden izin alarak tekrar otobüsten indim koşarak babama sarıldım , babamın boynu büküktü gözleri yağmaya hazır bulut gibiydi , babamı ağlarken hiç görmemiştim , nitekim yine görmedim. Tekrar otobüse döndüm ve artık yolculuk başlamıştı , on uç saatlik yolculuğun ardından Tekirdağ çorluya gelmiştik . otobüsten inip hemen annemi babamı aradım onların sesini duymak benim için paha biçilmez bir servetti. Telefona annem çıktı ve bana söylediği ilk cümle , oğlum babana , naaptın eve geldiğinden beri aglıyo , evet babam aglamıştı evladı için benim için aglamıştı , otobüsten inip ona ikinci kez sarılmam babama çok dokunmuştu,artık gurbet başlamıştı , işte yaşantım daha yeni başlamıştı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin