Yaşamını sev.

329 12 2
                                    

Etrafıma baktığımda çoğu arkadaşım birşeylerden şikayetçi. Birisi aşk acısı çekiyor birisi istediği her şey alınmasına rağmen zengin olmadıklarından mutsuz birisi çirkin olduğunu düşünüyor. Kısacası herkesin bir derdi var. Ve herkes hayatının çok zor olduğundan bahsediyor. Arkadaşlarım bana bu sorunlarını anlatırken çok birşey demiyorum. Aslında denilcek çok şey var.

Henüz 13-14 yaşındasınız (yaşındayız) ve birine çok aşık olmak sizi dünyanın en dertli insanı yapmaz. Dünyanın başka tarafında neler olup bittiğini biliyorsunuz değil mi? Tüm ömrünü ailesiz geçirmiş olanlar var. Ailesinin tamamını kaybetmiş çocuklar var. Çocuk yaşta evlendirilen,okuyamayan kızlar var. En yakın arkadaşının ölümünü görenler var. Her gün eziyet,yoksulluk,açlık çeken insanlar var. Peki ya sen? Tabletin, telefonun, bilgisayarın herşeye sahipsin. Sırf sevdiğin çocuk seni sevmiyo diye isyan edip üzülüyosun. Afrikadaki bir çocuğa senin o evde pişirilen ama sevmiyorum diye yemediğin yemekten versek dünyanın en mutlu insanı olur. Koleje gidiyorsunuz ama okuldan memnun değilsiniz. Herşeyde neden hep bir kusur buluyorsunuz? Doğudaki çocuklar sırf okula gidebilmek için nasıl çırpınıyor haberiniz yok. Aslında var, herşeyden haberdarsınız ama hala yok benim hayatım çok kötü, ölmek istiyorum havalarında dolaşıyorsunuz. Ne çok insan gördüm hayatı boyunca acı çekmiş, yine de haline şükrediyor. Sizden istediğim tek şey, kendinizi ve yaşamınızı sevin. Ne olursa olsun sevin.Sizin memnun olmadığınız tek şey, başka birisinin hayali olabilir. Bunu lütfen unutmayın.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yaşamını sev.Where stories live. Discover now