5 Kız VS. 5 Erkek

124 13 28
                                    

~5 Kız~
Özgül
Beril
Beril Su
Beste
İlayda

VS.

~5 Erkek~
Murat
Cem
Hakan
Mustafa
Mert

~Yazarlarınız~

5 havalı kız ve 5 kendini beğenmiş egolu erkek... Hepsi de üniversite öğrencisi... Öğretmenlerinin verdiği bir ödev sonucu 1 yıl aynı evde kalacaklar. Şaka değil! Tamı tamına 1 yıl! Erkek ve kız aynı evde... Biraz şüphe uyandırıcı değil mi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~KIZLAR~
"Bu ezikler ile aynı evde mi kalacağız? Ayyh imkansız birşey istiyorsunuz Mecra Hocam!" diye söylendi İlayda.

"Aynen yaa! Özellikle şu Cem ile hayatta olmaz..." diye hak verdi Beril. Birde diğer Beril vardı ama ona 'panda' ya da 'Berilwter' derlerdi.

"Kızım siz kalmazsanız kalmayın... Murat varsa ben her türlü kalırım!" camdan Murat'a bakarak iç geçirdi Özgül.

"Yani Özgül'e katılıyorum. Mustafa var işin ucunda..." diye Özgül'ü destekledi Beste. Bu ikisi 'aşığım len' moduna girmişlerdi.

"Valla biri ikizim biri kuzenim ben ne günah işledimde bu ikisini verdin bana yarabbi?!" dedi ve gözlüğünü takarak odadan çıktı İlayda.

"Valla size ne desem bilemiyorum!" ikiliye bakarak konuştu Beril.

"Beste git şu kızı geri çağır!" dedi Mecra hoca. Beste gidip İlayda'yı geri çağırdı. Oflaya puflaya geri döndü.

"Bana bakın! Adam akıllı not istiyorsanız o evde 1 yıl kalacak ve masterınızı tamamlamış olacaksınız! Yoksa benden unutun notu!" diye sinirle söylendi Mecra hoca... İlle de erkekler ile mi kalmak zorundaydılar not alabilmek için?

"Hocam neden erkekler?" ilk defa konuşmuştu Berilwter. Hakan'ı seviyordu. Platonik aşk yani... Ama o evde kalmak 2 kişi hariç herkese zor gelecekti.

"Onun nedenini 1 yıl sonra öğreneceksiniz. Ama ilk önce sabır..." dediğinde Mecra hoca, herkes meraklanmış ve sonucu bilmek istiyorlardı.

"Peki hocam! Ben kabul ediyorum... Ama eğer bir yanlış yaparlarsa dalarım acımam valla!" İlayda not için katlanacaktı. Ama birde şu merak duygusu yüzünden... Sonra bir tarafları düşerdi mazallah!

"Beste ve biz zaten kabul ettik. Beril ve panda kaldı..." herkes Beril ve panda ikilisine dönmüştü.

"Peki..." ikiside aynı anda konuşmuştu. Herkes kabullenmişti. Bu masterı yapmak için ailelerinden vazgeçmişti hepsi. Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelince geri dönmek olmazdı. Kızlar evlerine gidip bavullarını hazırlamaya koyulmuşlardı.

~ERKEKLER~

"Kemal hocam yapmayın etmeyin... O kızlarla 1 yılı bırakın 1 salise bile aynı evde durulmaz!" dedi Mert. Kızlarla aynı evde ve 1 yıl... Onları mezara koysalar daha iyi değil miydi?

"Not istiyor musunuz?" diye sordu Kemal hoca. Hepsi kafasını sallamakla yetindi. Masterlarını tamamlamak için not almaları gerekiyordu. Eğer alamazlarsa tekrar okumak zorunda kalacaklardı. Ve bu istedikleri en son şeydi.

"İyi o zaman o evde kalıyorsunuz!" Kemal hocanın dedikleri ile hepsi gözlerini olabildiğince açmışlardı.

"Hocam ama... Yaa orada cadı var!" diyen Mert'e öldürücü bakışlarını yolladı Kemal hoca.

"İlayda yine iyi... Beril var Beril! Canavar resmen!" diyen Cem'e baktı hepsi. Beril o kadar da kötü bir kız değildi nihayetinde...

"Valla Murat'la benim için sıkıntı yok. Özgül ve Beste var..." ahh bunlarında aşkı vardı değil mi? Karşılıklı bir aşk ama iki tarafta bilmiyor... Trajediye bakın!

"Oğlum oraya not almak için gideceğiz. Sanki kızlara evlenme teklifi edeceğiz." sitemle konuşmuştu Hakan. Bir yerde de haklıydı..

"Ben kabul ediyorum. Mert sende kabul ediyorsun. Hepimiz kabul ediyoruz." diyen Murat'a öldürücü bir şekilde bakmaya başladı hepsi...

"Hadi o zaman gidin ve hazırlanın. Yarın sabah telefonunuza attığım mesajdaki yere gelin." diyince Kemal hoca hepsi bir odadan çıkmıştı. Artık 5 kız ile aynı evde kalacaklardı. Ve büyük bir yangına yaklaştıklarını hissedebiliyorlardı. Gerçek bir yangın mı? Yoksa aşk yangını mı?

Aynı Evin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin