Niki: POV
Uhhh rano je. Zasto mi je u naravi da se budim rano posle seksa? Ali moram priznati bilo je dobro. Okrenula sam se ,a iza sebe videla sam svog najboljeg druga Jacka kako spava pored mene.
"Ovaj nece jos skoro ustati". Rastegla sam se i navukla neku majcu preko sebe.
Otisla sam do kuhinje gde sam zatekla brasno na podu.
"Znaci ovde smo zapoceli" Ako ista mrzim to je kada zapocnemo to u kuhinj posle je sve u haosu. Naruci cu picu.
"Halo mogu li da dobije jednu picu?"
"Naravno za pola sata dolazimo". Resila sam da spremim kuhinju. Zivot u Nujorku je pa kako za koga. Meni je ovde sjajno. Zavrsavam skoro fakultet, imam odlican stan, dobre prijatelje i sesi cimera koji mi je i najbolji drug. Kada sam sredila kuhinju zatekla sam neke papire na svom stolu. A joj to su dokumenta koja moram da stavim na svoje mesto. Polako sam krenula da ih sve trpam u kutiju kada sam nasla svoj dosije. To su teska secanja.
Zbog svoje teske naravi koje sam pokupila od oca zamalo sam ubila jednu devojku.To je bila 2 godina srednje skole. Nz sta se tacno desilo jedino sto znam jeste da sam joj razbila glavu i da je zamalo iskrvarila. Majka me se odrekla zbog toga. Navodno suvise mog oca je videla u meni. Tada su bile sve novine pune vesti o ogromnoj agresiji deteta i bespomocnoj majci. Mene su primili moja bab i deda koji su ziveli na samom sveru Kanade. Tamo je bio moj brat od strica svaki dan je dolazi kod mene i pomagao mi da prodjem kroz sve to. Takodje naucio me je da se iskontrolisem i da znam da se borim.Pre odlaska nazad u Njujor ofarbala sam svoju svetlo plavu kosu u tamno crvenu. Kada sam se vratila uselalila sam se kog Jecka i tako nastavila svoj zivot.
Moje misli prekinulo je zevanje od Jecka.
"Hej spavalice". osmehnuo mi se i poljubio me u obraz.
"Sta to radis?"
" Ma dokumenta sredjujem, e aj molim te spakuj sve u onu kutiju ja cu da zakasnim na predavanje".
"Vazi"
13:00
"Ajde Niki malo u grad". Bila je to moja uporna drugarica Klara.
"Rekla sam ti da idem sa Riki u klub uvece moram da se odmorim".
"Ali Niki.."
"Ne".
"Dobro ali ajde samo na kafu"
"Pa ajde kod mene"
"Moze".
Oduvek sam znala da se Klara potajno lozila na Jacka ali nikada joj nisam rekla da smo ja i Jack u komb.Kada smo stigli skuvale smo kafu i sele da pricamo. Uglavnom smo pricale o skoli drustvo i zavrsile smo razgovor tako sto je ona ispitivala tetovaze na mojim ledjima i na mojoj levoj nozi.
"Niki sta koja znaci?"
"Ova na ledjima ovaj crni ratnik koji je zensko predstavlja period kada sam se vratila nazad kuci posle svega, smija na mojoj nozi predstavlja izdaju a ovaj lotos predstavlja nadu". Uvek sam se ponosila svojim tetovazama.
"Kako mocno!"
Jack je usao u kucu. Sav znojav od treninga.Klara je naglo skocila i otisla se pozdravi.Ja sam nastavila da slusam vesti o tome kako je neki kriminalac uspeo da pobegne iz zatvora i da je jos ostavio natpis "Koji je ovo put da sam vam umakao?"
Jack se ponudio da odveze Klaru kuci sto je meni dalo vise vremena se spremim.
Obukla sma crni sorc sa belom majcom na bratela a preko crna kozna jakna. Imala sam jaku sminku i crne stikle bila sam spremna.
Riki me je cekala ispred kluba sa veoma lepim minicem.
"pa gde si ti macko?"
"Trebalo mi je vreme idemo li?"
"jos pitas"
Kada smo usli mesto je bilo puno ljudi sele smo za bar i narucile 2 votke.
" Ovako Niki ovde ima veoma seksi likova, takodje i opasnih to da znas ja ako se napijem ti se opusti i idi kuci oko 3 kad vec znaci ja kada odem da trazim nekoga ostajes na svome okej? A sad da nazdravimo za mladost!"
" Za mladost!"
Riki je uvek bila takva nikada se nismo vracale zajedno jer bi ona uvek otisla kod nekog lika na seks.Posle pica otisle smo na podijum. Muzika je bila glasna i nosila nas je u njenom ritmu. Bilo je tu dosta ljudi i svi su buljili u svakoga. Odjednom Riki me je zakacila i sapnula mi nesto.
"Jedan lik me je pozvao na pice mozes li sama?"
"Bezi hahah"
I tako ostala sam sama. Krenula sam da igram sa nekom likusom kada sam osetila da me neko gleda sa strane. Imao je jako dobro gradjeno telo i odlucne tetovaze. Brzo sam skolonila pogled i nastavila da radim svoj posao. Posle par minuta cula sam da mi se neko obraca.
"Uz takvo dupe idu tako dobre tetovaze ovo je retkost". Nasmeja se i prisao mi.
" Ko te je izdao srce?"Polako sam se okrenula tako da sam ga gledala u oci
"Ni tvoje tetovaze nisu lose samo ti nemas takvo dupe"
"Oho mislis pa prilicno je dobro oces da opipas?"
"Neka"
"Pa mogu li ja tvoje kada si toliko uverena da ti je dupe savrseno"
" Tvoje je!" Bi je zatecen mojom recenicom. Ali i ja sam popila a i igrami se sa njim.
Polako je spustio svoje ruke niz moje telo i uhvatio me je za zadnjicu.
"Pobedila si" Odaljio se ali je idalje drzao svoje ruke na mojim kukovima.
" Uvek pobedjujem"
"A u plesu?"
Klimnula sam glavom a on je krenuo da igra. Moram priznati odlican je.Posle par minuta pridruzila sam mu se. Igrali smo kao jedno nikada se nismo sapleli a on me je non stop gledao u oci.Kada smo zavrsili ja sam krenula da idem jer sam se bas umorila.
"Kuda ces lepotice?"
"Umorna sam".
"Oces da te razbudeim?" namignuo je
"Koliko god to zelel ona jako zelela odbicu te". Rekla sam ironicno
"Okej kada cu te sledeci put videti?"
"Zasto bi hteo da me posle jos vidjas?"
"Pa prezgodna si, drugo simpaticna si i drugacija,trece ta bulja mi se mnogo svidja i poslednje te oci mi nece izaci iz glave, a tek se jos pitam kakve su ti usne".Bila sam inenadjena. Dobar jeovaj klinac.
" Slusaj ne izlazim puno a ovde ima jos tonu likusa tako da ono" krenula sam ali me je ponovo zaustavio.
" Ali ja ocu tebe"
"Da sutra ces hteti drugu znam vas haah"
"Oces mi poverovati da ocu samo tebe ako do kraja nedelje te nadjem moze?"prihvatam
"Moze"
"Zapamti ja sam Justin"
"Niki"
YOU ARE READING
Predaj se
FanfictionNiki. Svi izgovaraju njeno ima bez daha. Prezgodna devojka, devojka noci kako je svi zovu. Njen zivot je vec isplaniran. Zavrsava fakultet, ima 2 najbolje drugarice, najboljeg druga uz kog dolazi i odlican seks. Nikada nije zelela ozbiljnu vezu, uve...