Letadlo se pomalu odlepovalo od země (:D)Cítila jsem na sobě Jirkův úsměv... Koukla jsem se na něj a usmála jsem se taky...
Letadlo už bylo ve vzduchu a já se cítila šťastně..
Jirka měl v uších sluchátka s hudbou ♪♫ a já se koukala ve z okénka vedle mě.
Vyfotila jsem si tu krásu ( :D ) po chvilce mě to přestalo bavit tak jsem se koukla na nějaké filmy...
*Cink-cink*
Najednou mi z ničeho nic přišla zpráva z mesengru ...
Jirka si toho nevšiml, dál poslouchal hudbu ve sluchátcích... Vytáhla jsem nenápadně telefon z kapsy a koukla se na displej...
,, Jako really " řekla jsem si potichu pro sebe... Přišla mi textovka od Vaďáka?!
Co asi chce... přejedu prstem po displeji a zobrazím zprávu od Vadima.
Vadim - Ahoj Den :)
Denča - Ahoj Vadime :) copak?
Vadim - Jen jsem se ti chtěl ještě jednou omluvit :/
Denča - To je v poho zahoď to za hlavu :))
Vadim - A jak se máš? :)
Denča - Suprově :o :) a ty?
Vadim - :o jak to ?! jinak se mám fajn :))
Denča - Letím letadle do Barcelony :3
Vadim - :o tak to se máš :D hned bych letěl s tebou ale škola :/
Denča - :D nezávidím...
Vadim - Tak jo rád jsem si pokecal :) povinosti volají :D
Denča - Jasně... :D měj se
Vadim - ahoj :*
Už zase provokuje s těma smailíkama.... -_- (:DDD)
Koukla jsem se vedle sebe na Jirko... Spal... ( :3 ) Vypadal tak roztomile že jsem si to hnedka musela vyfotit.... (:D)
20 minutes later...
Začala padat tma a já jsem začala být unavená... Pustila jsem si do sluchátek hudbu... ♪♫ a pomalu usínala...
ČTEŠ
Splněné sny
FanfictionDvaceti letá Denisa má sen se setkat s youtuberem Jirkou Králem. Jelikož žila v Brně měla malou šanci se sním potkat na ulici. Ale možná se její sen vyplní. Splněné sny