Sziasztok! Ashley Irwin vagyok, 17 éves és Sydney-ben élek az egyetlen bátyámmal, Ashton-nal. Szüleim 10 éves korunk óta lesz@rnak minket, így csak magunkra számíthattunk... Mostmeg, a bátyám híres, én meg csak elvagyok. Anyum mondta ahogy betöltöm a 17. életévem, kezdjem el ezt a naplót írni. Meg is történt. Igen,jól látjátok,ma van a születésnapom. Ennek örömére Ashton ma SE jön haza, szóval egyedül leszek és maximum nézem a One Direction tagjainak az instagram-ját. Megjegyzem, én függője lettem ennek az alkalmazásnak, éjjel-nappal ezt nyomom. Mondjuk ezen kívül csak a whatsapp-ot használom, de azon is csak Ash-nak, Luke-nak, Calum-nak meg Michael-nek van meg a száma. Hát akkor szerintem most elég is az írásból.
~~~~~~
Liam IG-jét nézegetem már egy jó ideje. Semmi változás tegnap óta, mégis imádom nézegetni. Belájkoltam az egyik képét. Azt mindig is imádtam, de állandóan elfelejtem belájkolni. Ezután letettem a telefont és a plafont néztem, amit nem sokáig csináltam mert értesítésem jött... TE JÓ ÉG!... Liam bekövetett! És...like-olgatott is... Megkell neki köszönnöm... Így hát rámentem a privát chat-re.
Én: Szia ^^ Köszönöm szépen a lájkokat meg a követést...Megleptél...
Leraktam a telefont és vártam a választ. Egy örökkévalóságnak tűnt mire pittyegett a telefonom. Válaszolt.
Liam: Szia. :) Ugyan, nincs mit köszönnöd. Szimpatikus lány vagy.
Én: Oh...Köszönöm:)
Liam: Mi a neved? :D
Én: Ashley Irwin személyesen :'D
Liam: Ashton Irwin huga?
Én: Jaja. Igen, elképzelhetetlen,hiszen félig koreai vagyok.
Liam: Oh...Akkor már értem. Nekem nincs bajom a koreaiakkal. Nem tehetnek róla hogy olyanok,amilyenek. Minden ember más.
Én: Hmm, kedvellek :D
Én nem kedvelem...imádom...
Liam: Öröm hallani :D Legalább az Irwin családba van egy normális ember... Bocsi, nem vagyok nagyon oda a bátyádért. Utáltam vele dolgozni. De téged szivesen látnálak.
Közbe hívtak telefonon. Ashton volt.
- Szia. - köszöntem bele a telefonba.
- Szia hugicám, boldog szülinapot. - köszöntött vidáman. Ez mit szívott?
- Te ki vagy és hol van az igazi Ashton? - kérdeztem eléggé meglepődve.
- Sajnálom hogy mindig is bunkó voltam veled...De ez most megváltozik. Hazamegyek és együtt ünneplünk! - nevetett fel. Komolyan mondom, megszállta egy csirke szelleme.
- Téged meg mi az Isten lelt és mióta vagy kedves VELEM? - hangsúlyoztam ki a velem szót.
- Kérlek Ashley... Megváltoztam. - tuti bevetette a "megbántam" arcát.
- Hát jó. Akkor ünnepelünk ketten. - sóhajtottam.
- EZAAAAAZ. - ujjongott. - Na majd otthon, szia. - tette le. Komolyan mondom, a bátyám nem százas. Visszamentem IG-re és láttam hogy Liam egy csomót üzent nekem.
Liam: ASHLEEEY
Liam: MIÉRT NEM VÁLASZOLSZ? ELVITTE A CICA A KEZEIDET A NYELVED HELYETT?
Liam: Megutáltál? :(
Liam: Ashley vagy fél órája nem írsz vissza... Mi van veled?
Liam: SZIVEM VÁLASZOLJ MÁR!Én: Szivem?
Liam: Na végre... :33 Tudtam hogy erre felkapod a fejed ^^
Én: Na kösz.
Liam: Baj van? :c
Én: Semmi. Nincs semmi. Megyek, szia.
És ezzel leraktam a telefont, majd leléptem aludni. Végig Liamen járt az agyam...
YOU ARE READING
IG Message - Liam Payne
FanfictionAshley,a híres Ashton Irwin huga nagyon oda volt az One Directionért,főleg Liamért. Liam egy napon észrevette és elkezdtek beszélgetni. Egy ""egyszerű"" történet,tragikus befejezéssel. Figyelmeztetés: rövid részek,+16-+18 Mivel saját a történet,kérl...