1. Kapitola

60 3 4
                                    

Takže ahoj já jsem Verča jinak Veru :-) a je mi 17 let.

Jednoho dne mi zazvonil u hlavy budík. Bylo 6:30. Oblékla jsem se, vyčistila si zuby, učesala se a šla vyvenčit mého pejska (Bertu). Když jsem jí tak venčila uslyšela jsem z okna nějakou píseň. Líbila se mi ale nevšímala jsem si toho a šla jsem dál. Potom jsem přišla domů a ta písnička mi furt zněla v hlavě. Pořád jsem si jít duchu zpívala. V 7:40 jsem vyšla z domu a šla jsem do školy. Když jsem přišla do školy ( bylo asi 7:44 ano trvá mi to cca 5 min. Ani ne :D) pořád jsem si písničku opakovala.

Šla jsem dolů do šaten a tam jsem se vyzlékla a šla jsem nahoru do třídy. Dala jsem si Dolů židli a nachystala se na 1. Hodinu. Potom jsem přišla za Zuzkou (mojí nejlepší kamarádkou) a neustále jsem si píseň opakovala.
Zuzu: "Vždyť to je Justin... Justin Bieber."
Veru: "Justin Bieber? Ten Justin Bieber co jsem poslouchala jako malá? Jako Baby baby? Co? To není možný jak se mohl takhle změnit? To je dobrá píseň. Jak se jmenuje?"
Zuzu: "Ty ho neznáš? Tak to jsi Teda pěkné Béčko! Vždyť Teď jeho písničky jsou prostě boží!! No a jmenuje se to Sorry."
Veru: "Já nejsem Béčko ale Céčko." Odpověděla jsem a Zuzu se začala smát.
Zuzu: "A Teď tu má v listopadu koncert. Je v Praze!" Dodala.
Veru: "Co že? Tak jdeme tam!"
Zuzu: "Tak ok. Ale rychle ať není vyprodáno!"
"Ok" řekla jsem a vytáhla jsem si z aktovky notebook. Vyhledaly jsme si to. "JOO JEŠTĚ LÍSTKY JSOU" řekla Zuzu a usmála se. "Tak je kup!!" "Ok" a klikla jsem na tlačítko přidat do košíku a potom na koupit. "Je to tam!! (Žádné dvojsmysly) a obě jsme začaly jásat "Joo, juchuu" a Wendy ( má druhá nejlepší kamarádka) se na nás koukala jak na debili tak přišla k nám a zeptala se: "Co je? Proč tak jásáte?" "Máme lístky na Justina!" Zakřičela Zuzka přes celou třídu. A kvůli toho přišel dozor na chodbě paní učitelka Kolkova kterou všichni nenávidíme. 'Co to jako je? Kdo to tady řve?" Řekla Kolkova. A největší bonzačka ze třídy Markéta řekla: "To Zuzana. To Zuzana" a ukazovala na Zuzu a ta už nemohla udělat nic víc než se přiznat. "Jojo byla jsem to Já
stačí? " odfrkla Zuzka učitelce, kterou všichni nenávidíme! " Ano stačí, ale měla by ses už trošku začít chovat když ti je tolik kolik ti je! Zuzi je ti přece 17 a chováš se jako by ti bylo 10 (to mě jen napadlo) si na střední škole tak si to uvědom!!!!!

Pohled Zuzu:
" bla, bla, bla..... co to zas ta kráva mele? Ať už konečně vypadne! "Což se po chvíli stalo! "Konečně odešla!" Řekla jsem.

Pohled Veru:
"Tak Joo Já jsem tak šťastnááá! My jdeme na samotného Justina Biebera to není možnéé!" " tak jo tak jo Veru uklidni se" říkala jsem si v duchu.

Smile ^,^Kde žijí příběhy. Začni objevovat