*Emma'nın ağzından*
Ben az önce, ben az önce onu öptüm mü?! Gerçekten mi?! Ciddi misiniz siz ya ?! Bir daha okuyun şunu yani sonuçta o benim en yakın arkadaşım onu öpemem di mi ama. Ne kadar yakışıklı, tatlı, çekici olsa da. Ee şey ne diyodum ben?! Sanırım gerçekten onu öptüm. Çünkü o muhteşem pembelikteki yumuşak dudaklar unutabileceğiniz cinsten şeyler değil. Evet, ben Emma Watts 15 yaşındayım ve az önce en yakın arkadaşım olan Harry Styles'ı öptüm. Ve o da karşılık verdi (tanrım karşılık verdi!!!) yani biz, biz öpüştük.
"Harry, ben ben özür dilerim gerçekten-"
"Shh, özür dilemene gerek yok prenses. Çünkü bütün istediğim sensin. Seni seviyorum. Her şeyden, herkesten çok. Biraz ani olucak ama kız arkadaşım olur musun? Yani biz şey ee takılırız her zamanki gibi yani ama, ama daha özel."
"Harry ben de seni seviyorum. Sana karşı hissettiklerimi önceden söylemeyi çok isterdim ama aramızdaki yaş farkı ve arkadaşlığımızı kaybetmek beni çok korkuttu. Ve evet kız arkadaşın olurum" yüzümü kocaman bir gülümseme kaplarken o konuşmaya devam etti.
"Seni kaybetmek beni en çok korkutan şey. Hadi ama yaş farkının ne önemi var sana doğduğun günden beri aşığım prenses" dedi ve beni kendine çekti. Ona birçok kez sarılmıştım ve o en yakın arkadaşım yani bilirsiniz birlikte de uyumuştuk. Ama bu, bu çok özeldi. Farklıydı.
*Yazarın ağzından*
Emma yıllardır merak ettiği sorunun cevabını almıştı. Peki ya Harry o ne hissediyordu?! Harry cephesinde durumlar hiç de beklediğiniz gibi değildi. Yıllardır içinde saklayıp büyüttüğü aşkını dışa vurmuşken içini apayrı bir his kaplamıştı.
-Yine bir geçiş bölümüyle karşınızdayım. Gün içerisinde yeni bölüm gelicek. Yorumlar için teşekkürler. Oylamaya ve yorum yazmaya devam. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanfictionBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...