ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

725 91 24
                                    

Στην καφετέρια

Τόλης-Μαρία ακούς?

Η Μαρία δεν του απαντούσε, σκεγτόταν τον Νικ. Τι στο διάολο του έκανε και την χώρισε, δεν το χώραγε το μυαλό της, ότι η ιστορία της με το Νικ είχε τελειώσει!

Τόλης- Μαρία θα μου απαντήσεις ποτέέέέέ΄????

Μαρία-Μην φωνάζεις βρε, ακούω!

Τόλης- Ναι το βλέπω...

Μαρία- Πες μου τι θες!

Τόλης- Ξέρω ότι νιώθεις άσχημα για τον χωρισμό σου με τον Νικ, αλλά θα σε βοηθήσω να τον ξεπεράσεις!

Μαρία -Αλήθεια, πώς?

Τόλης- Αχχ, Μαρία είσαι τόσο αθώα...

Ο Τόλης την πλησιάζει και την κοιτάει βαθιά στα μάτια. Η Μαρία δεν πρόλαβε να αντιδράσει και ξαφνικά νιώθει ένα ζευγάρι χείλια στο στόμα της και κάποιον να την κοιτάει επίμονα! Μόλις καταλαβαίνει η Μαρία ότι φιλιέται με τον Τόλη του χώνει ένα χαστούκι με όλη της τη δύναμη και...

Νικ- Συγχαρητήρια για το νέο ζευγάρι! Ωραίος φίλος είσαι ρε!

Τόλης- Εσύ την χώρισες, τι σε νοιάζει αν τα έχουμε ?

Μαρία- Πολύ μεγάλη ιδέα δεν έχεις για τον εαυτό σου Απόστολε?

Τόλης- Τόλη με λένε !

Μαρία - Νομίζεις αγοράκι μου! Μου είπες ότι Τόλη σε φωνάζουν οι φίλοι σου ! Εεε λοιπόν εγώ δεν θέλω τέτοιους μαλάκες για φίλους!

Ένα γέλιο ξέφηγε του Νικ και την κοίταξε επίμονα,ενώ ο Τόλης έφυγε ηττημένος!

Νικ- Μαρία μπορώ να σοθ μιλήσω?

Μαρία- Ναι

Νικ - Ωραία! Πάμε μια βόλτα?

Μαρία- Άντε πάμε να δω τι θα καταλάβεις . {του λέει ψυχρά}

Περπάταγαν για περίπου 10 λεπτά ώσπου φτάσανε σε ένα πάρκο και κάθησαν στο παγκάκι που κοίταζε τις κούνιες..

Νικ- Μαρία τι έκανες με τον Τόλη?

Μαρία- Δεν θα σο δώσω αναφορά για το τι κάνω στη ζωή μου! Εσύ με χώρισες, οπότε δεν έχεις λόγο να ξέρεις τι κάνω στη ζωήμου! Και δεν ήρθα εδώ για να σε ακούω να μου κάνεις κήρηγμα, αν είναι ετσι αντίο!

Η Μαρία πάει να σηκωθεί αλλά ο Νικ την πιάνει από το καρπό και της λέει να ξανακάτσει

Νικ- Έπρεπε να σε αφήσω να μου εξηγήσεις! Δεν θέλω να σε χάσω Μαρία σε αγαπάω

Τότε την πίανει και την φυλάει! Το φιλί ήταν παθιασμένο και γλυκό, τότε ο Νικ δαγκώνει το κάτω χείλος της αναγκάζοντας την να ανοίξει το στόμα της από τον αναστεναγμό και επιτοπου έβαλαν τις γλώσσες τους στο παιχνίδι ...

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now