1.BÖLÜM

42 2 0
                                    

İstanbul'da oturan genç bir kızdım.Babamla birlikte yaşıyorum.Annem doğum esnasında malesef ölmüştü.Çocukluğumdan beri sol yarım yoktu yani anne kokusu ve anne şevkati.Ben düştüğüm zaman beni yerden kaldırıp bana sarılan,üzüldüğüm veya mutlu olduğum zaman beni teselli eden bir annem olmasını istemişimdir hep.Tabiki babam hiçbir zaman anne yokluğunu hissettirmemek için çabalamıştı ama hiçbir zaman sol yarım olmayacaktı.İstanbul'da kurulu bir düzenim vardı.Evim,okulum ve tabiki arkadaşlarım.Eğitim yıllarında çok başarılı bir öğrenciydim.Saygım ve dürüstlüğümle öne çıkan bir kişiliğim var.Ama malesef babamın işi yüzünden Londra'ya taşınmak zorunda kalmıştık.Okulda son günümdü.Hocalarımla ve arkadaşlarıp vedalaşıp fotoraf çektiriyorduk.İlk önce arkadaşlarım Rabia,Büşra,Bengü ve Şeyda ile fotoraf çekildik sıra hocalarıma gelmişti.İlk önce Gülhan hoca ile çektirdim,Gülhan hocam benim bir dostumdu sırlarım hep onda gizliydi.Sonra Özlem hoca ve diğer hocalarımla çekildik artık veda vaktiydi,vedalaştıktan sonra tekrar arkama dönerek arkadaşlarıma bir defa daha sarıldım zor bir ayrılık olmuştu.
Babamla uçağa bindik...
Sonunda Londra'ya varmıştık.Burayı çok iyi biliyordum.Her yaz tatilinde bir haftada olsa gelirdim burayaya.Evimiz iki katlı bahçeli bir evdi.İlk önce eşyalarımızı yerleştirdik. Okulum belliydi DARWİN WATSON LİSESİ idi.Yani özel kolej.Hayatıma yeni bir düzen kurdum ve başladım yeni hayatıma...

BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin