Amerikan Rüyası:5.Kısım

38 3 0
                                    

SİLAHIN KONUŞMASINA İZİN VER

Arkanı dön, uzaklaş, şehri Uçur. Bu yapılacak en akıllı şey olurdu
Sanırım ben o kadar zeki değilim

Lupino'nun kiralık evleri her çeşit alçaklık için perişan bir ev.
Bir likör deposu,bir rehin mağazası, gangster bahisçileri ve kiralık dolandırıcılarla dolu bir çamaşırhane. Liste uzar gider.

Bende ki nasıl ve neden olduğunu bilmiyorlar. Ama bir polis olduğumu biliyorlardı.
Geldiğimi biliyorlardı, ve bununla ilgili gerçekten sorumsuz davranıyorlardı.

Lupino'nun evinin hepsinin yandığını gördüm. Bir bomba patlar, likit altındaki kara dönüşür. Bir arabanın geriye kalanlarından havaya doğru giden ateşin kaldırdığı bir sütun oluşur.
Alevler siyah bir Mercedes benzin motor kapağında göze çarptı. Sokaktan aşağıya doğru inerken. Gerçekten yavaştı, sanki şoförün dünya da hiç kaygısı yoktu.

Yardımcı şoförü iyice görebilme fırsatı yakaladım.
Vladimirdi. Yerel rus çetesinin lideri. Don punchinello'nun çorbasındaki sinek.
Kulaklarımda sürmekte olan bir çete savaşının sesi çınladı.
En yakın gece kondunun içerisinde başka bir bomba patlatıldı. Bu bir şanstı. Kiralık katiller hayalet gibi göründüler, ama şans daima bir fiyat etiketiyle gelir. Daha fazla saatli bomba halen çalışıyor olabilirdi, ve polisler çoktan yoldadırlar.

Jack lupinonun takımı en üst kattaydı.
En azından olabilirdi. Patlayıcı madde görünümü değiştirmeden önce.

Cadde de yürürken duvarlarda ki haber başlıkları kanlı cinayetleri haykırıyordu.
Fırtına, yaklaşmakta olan av arayan araba sirenleriyle bir düet haykırıyordu.
Suçlama için yazıldığında ve katil olarak arandığında, hepsi birer çığlıktı

Binaya girdim, giriş salonunda yıpranmış bir telefon çalıyordu
Bu düzeltilmesi gereken güç bir durum olabilirdi, ama bu uğursuzluktan daha kötü bir hale dönüştü.

-Bay payne ile mi görüşüyorum?
-Kim istiyor?
-Benim ismim Alfred Wooden. Acele etmelisin. Polisler yoldadır.
-Bilmediğim bir şey söyle
-Orada olduğunu biliyorlar.
-Nasıl? ve seni ne ilgilendirir?
-Seninle yine görüşeceğiz
(Klik!)

Polisler geldi. Sirenler manik depresif koronun düzensiz harmonisi halinde şarkı söylüyordu.
Swat ekibi her zaman ki sıradan işlerini yaparken, içeri tutuklayana kadar tarih olmam gerekirdi ve bir kaç dakikam vardı.

-Max payne, ben Nypd'den yardımcı başkan Jim Bravura, silahlarını bırak ve ellerin başının üstünde dışarı çık.

O sıra içeride belgeleri karıştırırken birden her şey anlam kazandı. Rus mayası patronunun oyuna dahil olması, bombalar, birden her şey anlam kazandı.

".....Ruslara verdigimiz hasardan sonra geriye sadece bir miktar silahları kaldı. Satın alabilirler ama tüm olanlardan sonra böyle birşeyi bir daha yapacak cesaretleri yok." 

Oysa, döndüklerinde Rusların bolca cesareti vardı.
Bir şeyi daha hesaba katabilirsiniz. Siz bir adamla çok uğraştınız ve er ya da geç, o sizin üzerinize çökecek!


Max Payne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin