TANITIM

46 4 2
                                    

Çok sıcak yaz akşamıydı Angel o gün tuhaf bi şekilde gününü geçiriyordu . O akşam uyuyamıyordu , kız kardeşide ona eşlik ediyordu . Beraber çok eğleniyorlardı . Sad Angel o gün bi sosyal medya hesabı kurmuştu we o akşam kız kardeşi uyuduktan sonra hesabı açtı we normal bi şekilde dolaşıyordu we o an belki hayatını değiştircek birine aşık olmuştu ! O an onun için yeni bi hayat başlamıştı . Mutluydu . Uyku wakti gelmişti , yatağına geçti . Onu hayel etti we uyudu . Sabah çok mutlu bi şekilde uyanmıştı . Tüm yapması gereken her şeyi yaptıktan sonra oturdu we hesabını açtı we çocuğun kim olduğunu araştırdı , biraz hayal kırıklığına uğradı çünkü çocuğun bi sewgilisi wardı we birazda düşündü ailesini onla iletişimine izin wermiyecekti , aşk işte hep acı werir . Sad Angel ın tek yapabildiği şey onun fotoğraflarına bakmak . Ona bu durum çok üzücü geliyordu . Sad Angel ın tek yaptığı şey buydu . Aslında çok sıkılmıştı we çok acı çekiyordu . İşte onu üzecek bi şey oldu o gün annesi onu o şekilde yakalamıştı we , annesi ona çok kızmıştı , kawga etmişlerdi annesiyle bu konu üzerine we annesi bu durumu engellemek için herşeyi yapmıştı . Angel ondan sonra her gece ağlıyordu we aşk acısı çekiyordu . Küçücük yaşında çok zor bi yaşamda sürünüp gidiyordu . O ailen üwey kızıydı we bu yüzdende çok acı çekiyordu . Bi gece ellerini açtı Allah a dua etti ; -Allah ım öz ailemi benden aldın bari aşık olduğum çocuğuda benden alma ben onsuz yapamam lütfen bizim beraber olmamız için bana yardımcı ol Allah ım dedi . Çok çaresizdi ergen we aşktı ne yapacağını bilmiyordu . Okulların açılmasına az kalmıştı , aslıda yawaş yawaş unutuyordu onu . Aslında hayatında çok güzel olacaktı we o bunun farkında değildi . Okulun ilk günü gelmişti sonunda , Sad Angeles çok heycanlıydı . okula gitmek için ewden çıkmıştı , o gün etrafına çokmmutlu bi şekilde bakıyordu . Sonunda okula yetişmişti ilk adımı attı we girdi okulun içine çok huzurlu hssediyordu sonra yanından bi çocuk geçti yeniydi fark etti . Dönüp çocuğa baktı we neden baktığınıda bilmiyordu . Sad Angeles okul bahçesinde bi bankta oturuyorlardı we sonra o çocuk we arkadaşları hemen yan banka oturdular Angeles bi çok çez çocuğa dönüp baktı , tabi çocukta bunu farketti . Aslında Sad Angeles yeniden aşık olmuştu ! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAD ANGELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin