Capitolul 28-A ta pentru eternitate

145 11 3
                                    

Evy Poveste
Dimineaţa deschid ochii mei invadati de lacrimi!Dar oare de ce?Da!Pentru că astăzi trebuie să plec pentru 1 luna!Nu suport chestia asta!De ce?Chiar azi?
-Evy,eşti bine?De ce plângi?spune V speriat!
-V am ceva sa-ti spun!Astăzi trebuie să plec pentru o luna în Los Angeles!
-Dar de ce?De ce mă laşi?spune el trist!
-Nici eu nu suport ideea de a pleca de lângă tine dar trebuie!Trebuie!
-Si o să şti o luna?spune el
-Da!
Ne îmbrăcăm şi el se pregăteşte să mă ducă la aeroport!Nu suport sa-l văd supărat!Nu-l suport sa-l văd aşa!Nu suport!
Şi pentru ultima dată îmi da un sărut pe buze!E aşa drăguţ!Îi dau o îmbrăţişare şi plec!
Peste o luna!
V Poveste
A trecut o luna de când Evy a plecat!Şi îmi pare foarte rău de chestia asta!Dar astăzi se întoarce!Şi astăzi pot să o cer de soţie!
Mă îmbrac intr-un costum frumos şi îmi iau şi jacheta pe mine că să nu mă observe lumea!Şi să nu sară fanele pe mine!
Intr-o ora am ajuns la aeroport!Am asteptat-o acolo minute bune!Că să o fac fericită am luat un uriaş buchet de trandafiri roşii şi .....inelul!
O văd şi ea vine alergând înspre mine!Mă ia în braţe şi începe să plângă!Îi răspund la îmbrăţişare!
-Doamne ce dor mi-a fost de tine!spun eu strangand-o în braţe!
-Si mie foarte mult!spune şi ea!
-Am ceva sa-ti spun!Am avut Amundoi momente comice,momente hazlii şi chiar momente minunate împreună!Eşti cea mai minu nata persoană din lume pe care o cunosc şi o iubesc!Tu eşti totul pentru mine!Eşti tot ce am!Evy,vrei să fii soţia mea?
Şi in momentul următor mă aşez în genunchi şi îi întind inelul!
-D d da!spune ea cu o voce tremurând!
-A zis da!!!!!
Toată lumea din aeroport ne aplaudă şi ne felicită!O iau în braţe şi o sărut!Nu-mi vine să cred!
-Voi fii a ta pentru o eternitate!spune ea saruntadu-ma!
-Si eu voi fii al tău pentru o eternitate!
Şi aşa am terminat şi acest capitol!Sper că va plăcut şi aştept voturi şi comm-uri!Vă mulţumesc!Pupici :3

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum